Ik word af en toe moe van mezelf,
We hebben een vlokkentest laten doen en alles was gelukkig goed, maar nu zit ik me wijs te maken dat ze het verwisseld hebben enzo. :wall: :wall: is dit normaal? dat ik zo denk? wordt echt gek zo langzamerhand
Joh niet doen, goed is goed en lekker genieten nu!
Het is niet gek dat je zo denkt maar probeer niet overal iets achter te zoeken. Ik begrijp het wel, maar probeer te genieten! Zo’n zwangerschap is voorbij voordat je het weet en het zou jammer zijn als je er niet van hebt kunnen genieten. Misschien eens met iemand erover gaan praten? :think:
lijkt me totaal niet gek dat je zulke nare gevoelens hebt. Maar idd probeer te genieten van je beebje in je buik.
De vlokkentest was goed meis, over een paar maanden heb jij een gezond schreeuwend beebje op je buik liggen!!
Probeer er met je gyn. of vk over te praten misschien helpt dat.
Karin ik kan het me goed voorstellen dat je het zo voelt, het is ook niet niks wat je hebt meegemaakt he, nu is alles goed en moet je gewoon echt genieten, wat de anderen ook zeggen , het is zo voorbij die zwangerschap !!
Dus rustig aan en geniet !! :-* :-* :hug:
Absoluut niet gek, zo heb ik ook heel wat van die gedachtes gehad. Erover praten met mijn gynaecoloog en een deskundige heeft mij enorm geholpen en daardoor heb ik enorm kunnen genieten vanaf de tweede helft van mijn zwangerschap.
Het enige wat ik je nu mee kan geven is; laat het maar even zo zijn. Vecht niet tegen sombere gevoelens maar laat ze ook niet de overhand krijgen. Jij bent nu eenmaal zo en hoe meer je vecht, hoe beroerder het wordt. Wat vind je leuk om te doen? Jezelf even te verwennen. Ga dat doen. Even tijd voor jou en de baby.
Sterkte!
Groetjes, Carla
Ik ken dat ook. Alsof ik mezelf op het ergste probeer voor te bereiden, terwijl alles goed gaat en geen negatieve signalen zijn. Ik denk dat het zwangere-vrouwen-eigen is. :mrgreen:
Jullie zijn ontzettende schatten :-* Ga maandag bellen met mijn huisarts.
Mijn eigen gyn weet absoluut dat ik onzeker ben en dat snapt hij ook wel, hij zegt de uitslag van de vlokkentest was goed en er zijn geen afwijkingen gevonden bij de echo. Meer dan dat kan ik niet doen. Hij weet da ik pas gerust ben als de kleine man op mijn buik ligt.
Ik mag van hem ook elke week langskomen , alleen vind ik dat onnodig omdat het niet veel zin heeft. De kleine mag al eerde komen en zelfs als ik een natuurlijke bevalling echt niet zie zitten met een ks. Hij probeert zoveel mogelijk om mij gerust te stellen.
Wel super dat ze dat allemaal doen om je een gerust en goed gevoel te geven!
Ik ervaar ook geregeld dat je dingen in je hoofd steekt gewoon omdat je bang bent dat ze je gaan overkomen! ik zie dan de hele ‘horror’ film al in mijn hoofd alsof het me echt overkomt…en dan zeker met wat je eerder meemaakte is dit heel begrijpelijk…
Maar het komt vast allemaal goed :-*
Pfff het wordt nog niet echt beter. Vandaag 3d echo laten maken en dan komt die onzekerheid weer. Ga ik dingen zien die er gewoon niet zijn. Helemaal gek aan het maken of ze echt de uitslag van de vlokkentest niet gewisseld hebben. De uitslag was gewooon goed staat ook in de brief maar toch zit ik mezelf gek te maken.
Ik bel maandag met de HA ,
Heb je, je zelf dat zitten wijs maken, of heeft iemand je dat wijs gemaakt?
Maar meis, waarom je helemaal gek maken, geniet toch lekker van je zwangerschap!!
dat maak ik mezelf wijs :roll: :wall:
Meis, ik heb al vanalles gezegd en het helpt allemaal vrij weinig dus ik geef je maar gewoon een kus en ik hoop dat die laatste loodjes snel voorbij zijn! :-* :hug:
Heyy meis hoe is het met je inmiddels? al wat minder in de zorgen, of nog steets?
Had je onderschift niet gezin… (schaam me erg) en kan eigelijk dan je angsten wel begrijpen… geen wonder dat je dan bang bent!
ook al kan iedereen mooie woorden spreken, en erg lief zijn, helaas is de angst gewoon niet weg te halen, alleen maar door jezelf, maar meid nog even en dan kan je die mooie kleine van je vasthouden, en al je liefde geven.
:hug:
Karin hele dikke :hug: voor je het weet is je zwangerschap weer voorbij en kan je lekker genieten van jullie beeb. Kan me heel goed voorstellen dat het vreselijk spannend blijft en je er heel onrustig van wordt. Koppie op komt vast helemaal goed… :-*
Sterkte meis Liefs Laura
(zat in het begin samen bij wannabe mama’s)