Peutervragenlijst

1. Vindt u dat uw kind goed kan horen? ja/nee

Ehhhh, nou, hij zet de tv wel altijd heel erg hard hoor!

2. Vindt u dat uw kind goed kan zien? ja/nee

Tja, als ie voor de computer zit drukt z’n neus zowat tegen het beeldscherm, hij is ook altijd uuuuuuren bezig met zo’n spelletje, zou dat komen doordat ie het niet goed ziet ofzo…?

3. Vindt u dat uw kind voldoende en gevarieerd eet?

Jaaaaaa, maakt hem echt niks uit als ik een ander merk pannenkoekenmix koop en iedere patatzaak is goed hoor!

4. Hoeveel keer in de week ontbijt uw kind?

Ach, er staat een koektrommel op tafel dus daar graait ie wel eens in 's morgens, laten we zeggen; 7 keer per week (ongeveer hoor)

5. Hoeveel glazen gezoete drank (vruchtensap, fris, yokidrink etc) drinkt uw kind op een dag?

Wij hebben alleen van die oranje aanmaaklimonade, voor de rest drinkt ie red bull samen met de andere kinderen.

6. Speelt uw kind wel eens buiten? Zo ja, hoe lang speelt uw kind (gemiddeld per dag butien?

Over het algemeen stuur ik ze iedere dag 's morgens de deur uit en dan zie ik ze weer rond het avondeten, het is echt verbazingwekkend hoe een kind van 3 zich zo fijn zelfstandig kan amuseren de hele dag buiten.

7. Kijkt uw kind wel eens tv of zit achter de computer? Zo ja, hoe lang kijkt uw kind tv of zit achter de computer?

Hij is per dag ongeveer een uur kwijt aan het bijwerken van z’n hyves, daarna meestal een uurtje msn (ligt eraan hoeveel anderen er online zijn) en daarna tsja, met de nieuwste GTA is ie toen toch wel zo’n 4 uur per dag bezig geweest. Dit ging wel ten koste van zijn normale dagelijkse bezigheden als muziek en films downloaden.

Zucht, het lijkt me zo leuk om dat echt een keertje zo in te vullen maar ik weet niet of het goed valt en heb geen zin in gezeik daar dus ik val jullie er maar mee lastig :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:

hehehe… het zou zo maar de lijst van mijn kind kunnen zijn…

:liar: :liar: no way dus he… jemig maar het lijkt me wel grappig om met zo’n lijstje bij het cb aan te komen, en dan de reactie af te wachten :lol: :lol: :lol:

:mrgreen:

Maarre…waar heb je zo’n lijst gekregen dan??? Nooit gezien? En volgens mij hebben ze altijd iets te zeiken als je zo’n vragenlijst eerlijk invult, want ik geloof niet dat het dan altijd de wenselijke antwooden zijn :roll:. Met ze denk ik aan bijvoorbeeld de medewerkers op het consultatiebureau… :slight_smile:

@Wijnanda wrote:

:mrgreen:

Maarre…waar heb je zo’n lijst gekregen dan??? Nooit gezien? En volgens mij hebben ze altijd iets te zeiken als je zo’n vragenlijst eerlijk invult, want ik geloof niet dat het dan altijd de wenselijke antwooden zijn :roll:. Met ze denk ik aan bijvoorbeeld de medewerkers op het consultatiebureau… :slight_smile:

Tis m’n tweede lijst al voor Yves. Vorige keer weigerde hij mee te werken aan de oogtest dus misschien daarom? Dit keer komen de prikken erbij. Hihi, ben benieuwd of ie nu wel piraatje wil spelen (dat zei de dokter toen ze met het ooglapje aankwam). Yves riep: NEUUUHHH!!! En daar bleef het bij, hij deed stoelendans door het kantoor heen om weg te komen. Ben benieuwd… :mrgreen:

Tja, heel herkenbaar je frustratie om die lijst. :smiley: Ik heb hem nu ook voor de 2e keer ontvangen. Kan me van de vorige keer herinneren dat er vrijwel niets mee gedaan werd. Ik moet zeggen dat ik ook echt niet gecharmeerd ben van die lijst. Alsof ik een of ander verantwoordings document over ONZE opvoeding voor ONS kind moet afgeven… :think:

Ach ja, ik ga maar wel gewoon altijd braaf naar het consultatiebureau. Deze keer voor z’n prikken. De vorige keer zakte hij tot 2x aan toe voor z’n ogentest en werden we doorverwezen naar een oogarts, die constateerde een enorme afwijking en nu draagt ie dus een brilletje. :shock:

Zonder die test bij het cb waren we daar echt niet achter gekomen…

Groetjes!