Peuterspeelzaal

Wij willen Ylana opgeven voor de Peuterspeelzaal.

Nu hebben we er één uitgezocht.

Maar zijn er ook bep. avonden zodat je kan kijken als ouder?

Of ga ik gewoon eens een keer mee als Ylana gaat proefdraaien?

Geen idee hoe het gaat eigenlijk…

Bij ons was er een inschrijfochtend. Je kind kon dan een uurtje meespelen terwijl jij uitleg krijgt over hoe en wat van de peuterspeelzaal. Ik denk dat je dat het beste aan de leiding daar kunt vragen en als het er niet is, of je een keer een uurtje mag komen kijken.

Dank je :-*

ik zou gewoon even bellen

want overal gaat het anders.

de een heeft een soort open ochtend,

de ander gefet je een rondleiding als je belt om je kind eventueel op te geven

Naast de rondleiding bij de inschrijving, zijn er vaak ook 'wen’ochtenden. dus als je kindje voor t eerst is, dan blijf je er wat langer bij en ga je maar een kwartiertje weg bijvoorbeeld. De keer erna wat langer enz.

Zo leert je kindje dat je weer terug komt.

je kan overdag best een kijkje nemen hoor. gewoon eerst even bellen.heb ik ook gedaan.

en je mag zekers als ylana proefdraait. er bij blijven.

Wij zijn destijds gewoon een keertje aan komen waaien en we mochten gewoon even kijken in de groepen. Inschrijfformulier meegekregen en…nu gaat Sam er alweer bijna af, hahaha.

In april mag ik Isana opgeven. Weet nu al dat ze t helemaal geweldig gaat vinden. Ze speelt nu al naar hartelust mee

Ps. ik zou niet op een avond gaan kijken, dan is de psz leeg, krijg je niet een goede indruk.

overdag kun je ook met wat leidsters praten eventueel

en misschien tref je nog wat ouders?!

ik ben toevallig vandaag voor het eerst geweest voor een gesprek, hoe en wat!! lucas kon lekker spelen, en alvast wennen, en ik ook natuurlijk

t is wel een hele omschakeling, he Kim?!