ik weet er he fijne niet van
maar ik hoor nu net van Luna dat er vanmorgen een moeder is gevallen op school (ik denk flauwgevallen ofzo :think: )
en dat ze is meegenomen door politie (zal wel ziekenwagen zijn)
nu hoorde ik wel op school van andere moeders dat ze last had van hyperventilatie? en dat ze thuis was
maar als een moeder valt in een klas vol peuters (2-4 jaar) en daar ambulance bij moet komen dan hoort school toch de ouders op de hoogte te stellen dat de kinderen iets hebben gezien wat ze eng kunnen vinden
of niet… :think:
:wall: die moeder was in de gang flauw gevallen dus van de peuterspeelzaal hadden ze de deur gelijk dicht gedaan
en eigenlijk hadden ze dus verwacht dat ze niks hadden gezien :wall:
maar Luna had het dus wel meegekregen
daarom hadden ze niks gemeld gewoon omdat ze aangenomen hadden dat die kleintjes niks hadden gezien
Ik denk juist dat je er niet te veel aandacht aan moet besteden. Hoe meer ophef hoe enger. Wellicht dat ze het heel goed hebben aangepakt en de kindjes gewoon hebben laten doorspelen.
Ik zou niet willen worden opgebeld op mijn werk als dat gebeurt was voor de ogen van mijn kind. Ik hoor dat later wel. Pas als mijn kind uren lang overstuur is door zo’n gebeurtenis verwacht ik wel een telefoontje.
ik heb het over bij het ophalen misschien niet helemaal duidelijk :oops:
Ja, ik zou wel hebben verwacht dat ze het bij het ophalen even hadden gezegd. Gewoon als mededeling, niet als een heel bijzonder iets.