mijn dochtertje zit bij een gastouder maar toch wil ik haar 2 dagdelen naar peuterspeelzaal laten gaan zodat ze ook met weer andere kindjes kan spelen.
Nou zijn er hier meerdere maar de meeste liggen bij een basisschool is het raar als ik haar naar een peuterspeelzaal laat gaan bij een basisschool waar ik haar straks niet heen wil doen?
Ik heb namelijk geen idee welke basisschool ik straks voor haar wil
met het oog op kindjes leren kennen is het leuk als je voor peuterspeelzaal(tegenwoordig voorschool)kiest zodat kindjes elkaar op bassisschool terugzien.
moet zeggen dat het op zich als je kind hebt dat goed tegen veranderingen kan niet echt een probleem zal geven.
Hier in het dorp zijn maar 2 peuterspeelzalen (voor zover ik weet) en de PSZ van Thomas zit bij een school, hier om de hoek, waar ik Thomas dus echt niet naartoe laat gaan. De kindjes van zn groep gaan naar allerlei scholen, volgens mij gaan er van de groep van 15 kindjes maar 1 of 2 naar die school bij de psz!
nee hoor… Lynn zit op een psz die niet aangesloten zit bij de stichting hier. En die zit een stukkie verder weg.
Als wij hier nog wonen wanneer Lynn naar school gaat, gaat ze naar een school die wat dichterbij zit.
Lot heeft ook op een psz gezeten, (maar is daar nu weer vanaf)
Ze gaat naar een andere bassischool. Alleen op de psz waar zij op zat gingen wel bijna alle kinderen naar de basisschool die “erbij” hoorde. Volgens mij maakt het niet zoveel uit denk ik. Het gaat erom dat je kind plezier heeft.
Esmee gaat na de zomervakantie naar een peuterspeelzaal, vlakbij ons huis (3 / 4 min lopen) daarnaast is de basischool waar ze straks naar toe gaat…dit is toeval dat ze zo dichtbij elkaar zitten. Ik zou voor een basisschool kiezen die jullie het beste lijkt en niet omdat de school dichtbij de peuterspeelzaal zit of omdat er meer peuters van de peuterspeel zaal heen gaan.