peuterspeelzaal.....

Hallo,

Veron wordt in maart 2 jaar… Nu hebben wij hem opgegeven voor de psz om daar in augustus naar toe te laten gaan…

Nu krijgen we net een brief binnen dat hij in maart al mag…



Tja verschillende gedachten gaan nu door mij heen:

Doen want hij speelt nu eigenlijk nooit met andere kinderen…

Hij en ik kunnen deze periode (voor de zomer) beschouwen als een generale voor na de zomer…



Niet doen want hij gaat dan een aantal weken om vervolgens in mei 2 weken vrij te zijn en zelf hebben we in juni vakantie (we gaan niet weg maar om hem nou in onze vakantie weg te brengen)…



Dillema dus…



Iemand die het antwoord weet, nee grapje… Maar ben wel benieuwd naar jullie tips/adviezen…

Wachten of laten gaan???



gr patricia

tja ik denk dat ik het wel zou doen…hij kan dan al een beetje wennen…

en zo kan je gelijk zien of hij het leuk vind of dat hij het nu nog niks aan vind, en dan kan je altijd nog beslissen of hij wat later gaat!!

ik zou die vakantie niet zo belangrijk vinden, wel of hij er volgens jou al aan toe is. in maart is hij net 2, ik vind dat voor jolijn ook al een beetje aan de vroege kant, maar ben er eerlijk gezegd ook nog niet uit en heb haar bovendien nog niet eens opgegeven. ik zou denken dat je je eerste gevoel moet volgen (= augustus), want dat heb je toch ook niet zomaar besloten, toch?

Tja ik zou het denk ik wel doen. Je kunt hem toch ook eventueel in jullie vakantie een ochtendje brengen, dat geeft toch niets?

Ik zou er gewoon eens gaan kijken en wennen, dan pas zie je wat en hoe

het daar is. Voor je gevoel ook heel belangrijk. Dat kun je het beste zelf ervaren denk ik.

je kan ook vragen of hij na jullie vakantie kan beginnen.

@monique wrote:

je kan ook vragen of hij na jullie vakantie kan beginnen.




ja maar dan is het al bijna zomervakantie dus dat is geen optie…



Maar ik denk dat we er al aan uit zijn…

Hij gaat gewoon in maart en als hij het niet leuk vind dan stoppen we tot augustus en dan proberen we het gewoon opnieuw…

@babylover wrote:

@monique wrote:
je kan ook vragen of hij na jullie vakantie kan beginnen.




ja maar dan is het al bijna zomervakantie dus dat is geen optie…



Maar ik denk dat we er al aan uit zijn…

Hij gaat gewoon in maart en als hij het niet leuk vind dan stoppen we tot augustus en dan proberen we het gewoon opnieuw…


Dat is een verstandige keuzen denk ik…(zou ik ook gedaan hebben…)

@Paschal75 wrote:

@babylover wrote:
@monique wrote:
je kan ook vragen of hij na jullie vakantie kan beginnen.




ja maar dan is het al bijna zomervakantie dus dat is geen optie…



Maar ik denk dat we er al aan uit zijn…

Hij gaat gewoon in maart en als hij het niet leuk vind dan stoppen we tot augustus en dan proberen we het gewoon opnieuw…


Dat is een verstandige keuzen denk ik…(zou ik ook gedaan hebben…)




ja daar had ik niet bij stil gestaan…

ik zou het zelfde doen wat je nu zegt idd een verstandige keus

Gewoon lekker laten gaan en als het goed gaat zou ik hem ook in jullie vakantie laten gaan, heb je lekker een moment voor jullie zelf en zijn er nog momenten genoeg om met zijn allen iets te ondernemen.



Succes, wij starten volgende week maandag ( en ik vind het helemaal niet spannend :liar: :liar: )



Natas