Peuterspeelzaal

Wie herkent dit? Sinds Jesse op de peuterspeelzaal zit, is het een echt draakje geworden. Pfff, zeer vermoeiend. Hij is zo baldadig geworden, een echte peuterpuber.

Ik hoop dat deze fase niet zo heel lang gaat duren :roll: :pray:

Hier ook eentje. Ik bedacht het me vanmorgen nog, toen ik haar ophaalde van de psz, dat de speelzaal niet alleen positieve invloeden heeft.

EVa is sinds een paar weken heel recalcitrant. Opstandig en wild. Ik vind het ook niet leuk en heel vermoeiend en hoop heel hard dat ze gauw weer een beetje lief wordt. :pray:

Was al even bang dat ik de enige was dat een lief kindje weg bracht en een draak kon ophalen.

Ik hoop ook dat dit snel over is…

Ojee… ik heb Sebastiaan net opgegeven… :shock:



Nou ja, we zien het vanzelf wel :smiley:

Stopt vanzelf als ze 4 zijn, want dan gaan ze naar school…

en dan worden het mega draken :wink:



grapje natuurlijk, tis gewoon een fase. Gaat echt weer over.

ohjee ik dacht dat onze lucas de enigste was :silenced:



oogghh wat een ettertje is het soms (uuhh vaak) vooral als hij naar de psz is geweest, dan is hij ook zooo moe en door de vele indrukken wil hij dan ook nog niet slapen :wall:

Ja en dat is bij Sam ( 3 1/2 jaar, dus het duurt nog wel eventjes…) ook precies hetzelfde. Als hij van de peuterschool komt, is hij super vervelend. Ik zorg trouwens altijd dat zijn lunch dan klaar staat, zodat hij kan eten en gelijk kan slapen en meestal ligt zijn kleine broertje er dan net in, zodat ze niet gelijk beginnen met ruzie maken. Als hij geslapen heeft, gaat het weer beter.



Fijn om te horen dat het bij anderen soms ook zo gaat.



groetjes Shams

Stopt vanzelf als ze 4 zijn, want dan gaan ze naar school..
en dan worden het mega draken


dat worden ze inderdaad ja hihi Timo was lief op de PSZ en nu.. pfpf ghele dagen Vijandje spelen en lelijke woorden zeggen grgrgr

SUPER DRAAk hhha

Dus meiden het word enkel maar gekker haha

celes

@MammaCellie wrote:



Dus meiden het word enkel maar gekker haha



celes




Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah :shifty: :shifty:



:smiley:

Ja hoor, hij neemt echt vanalles over, ook minder leuke dingen :roll: