Peuterbed

Een beetje een suffe vraag misschien maar ik ga 'm toch stellen :mrgreen:

Zijn veel peuterbedjes in bankmodel zodat je ze met de lage kant tegen de muur kan schuiven en geen uitvalhekje nodig hebt? Of begrijp ik de logica van de peuterbedden fabrikant niet zo goed… :think:

Als ik je vraag goed begrijp, bedoel jij een bed, waar een kind dan niet meer zelf uit zou kunnen?



Lijkt me niet zo handig als ze zindelijk zijn en naar de wc moeten, toch?



Wij hebben een Bopita-bedje, zie foto.

Daar kun je dus gewoon uit en zijn aan beide kanten hetzelfde. Er is wel een kleine verhoging, zodat ze er niet zo snel uit zouden kunnen vallen.

Ik bedoelde dat ik dacht dat het de bedoeling was zo’n bankbed in eerste instantie met de hoge kant als bescherming te gebruiken en later het bed omdraaien. Idd wel zo handig als je uit bed kunt als je moet plassen :mrgreen:



Bij zo'n bed bijvoorbeeld.

Maar nu blond hier er langer over nadenkt zal de uitsnede wel zijn om de instap te vergemakkelijken en zal het vast niet de bedoeling zijn het bed andersom te gebruiken :shifty:

Ik geloof niet dat dat de bedoeling is…



Zou het eng vinden als de kleine er aan die hoge kant probeert uit te klimmen!!!



Ik heb zo’n bedrekje gekocht! Werkt prima!

Heb um nog over als je wilt!

Niks enger dan uit een ledikant klimmen denk ik, en dat is wat ie nu doet :mrgreen:



Maar daarom zoek ik dus ook ander bed hoor :wink:



Bedankt voor het aanbod van het hekje Bren! Ik hou het in gedachte, maar Zoetermeer is niet echt in de buurt helaas.

Waar heb jij dat hekje toen gekocht?

wij hebben onze kinderen zeker een jaar in zo’n bed als Mip laat zien laten slapen, en dan inderdaad andersom, met de lage kant tegen de muur!

werkte perfect, kids bleven braaf liggen/zitten wachten op papa en mama…en ze vielen niet uit bed terwijl ze sliepen (en wel in de rondte draaiden!)

Het was wel even spannend de eerste nachten of ze er niet uit zouden klimmen (hadden dekens eronder gelegd) maar het ging dus bij beide kinderen goed! (beide kinderen waren anderhalf toen ze in zo’n bed gingen en ruim twee toen we de bedden omdraaiden en ze gewoon zelf in en uit bed konden.)

@Mip wrote:





Bij zo’n bed bijvoorbeeld.



Maar nu blond hier er langer over nadenkt zal de uitsnede wel zijn om de instap te vergemakkelijken en zal het vast niet de bedoeling zijn het bed andersom te gebruiken :shifty:




Zo,n bedje hebben wij ook alleen dan in het wit.

I,lona blijft gewoon liggen t, is een keer gebeurd dat ze eruit viel.

t, is een goed en stevig bed :thumbup:

alleen die la aan de onderkant hebben we niet

Ah Ninja, dus ik was niet helemaal idioot om dat omgedraaide bed te bedenken :wink:

Maar heb nu m’n oog laten vallen op een kajuitbed en daarbij heeft omdraaien geen zin natuurlijk :mrgreen:

Wij hebben ook net een peuterbedje gekocht, met aan de muurkant een hoge rand, en andere andere kant een afneembaare rand, hij kan er aan 1 kant uitstappen maar er niet uitvallen.

Wij hebben hem bij Ike* (a) gekocht :wink: