PEUTER?!?!

Hallo! Vraagje: Als ik een bericht plaats komt er onder mijn gebruikersnaam ‘peuter’ te staan. Tja, ik heb toch echt een baby. Waar komt dat vandaan?!



Groeten Heleen

Hallo heleen



Is eigenlijk heel simpel. Het ligt aan het aantal berichtjes dat je geplaatst hebt op het forum.

Aha!!! Dus ik ben gewoon gepromoveerd in de tussentijd, zonder dat ik erg in had? Wat leuk!!!



Bedankt voor het ra-zend-snel-le antwoord!



Groeten Heleen

Graag gedaan



Ja gaat hier heel hard :smiley:

ja ja heeeel hard, pas maarop tis verslavend hoor, hihi



veel schrijfplezier ihhi

WAUW, Bianca, jij bent al een kiddo!!! Wat heb jij meeeegaveel berichten geplaatst! :shock: Waar haal je de tijd vandaan??? :think:

@mamalena wrote:

WAUW, Bianca, jij bent al een kiddo!!! Wat heb jij meeeegaveel berichten geplaatst! :shock: Waar haal je de tijd vandaan??? :think:




:lol: :lol: de tijd ? geen idee ik plaats gewoon erg veel en overal ben ik te vinden,



en ja al 2 jaar erg actief , dus gewoon leuk maar echt verslavend.

hoi



als je kijkt is ze al vanaf 2004 lid bijna anderhalf jaar langer als jou hihihi.



sorry dat ik me ermee bemoei :oops:

Ja maar, Ik heb 145 berichten in ong. 4 maanden tijd, zij heeft er… :shock: meer dan 43.000 in 2 jaar!!! Ik zie zo dat ik na 2 jaar niet aan die hoeveelheid kom.

Ik vind het ook alleen maar grappig om te zien hoe fanatiek sommigen zijn op KOK. Leuk toch? Ik heb er alleen niet zoveel tijd voor. En hub klaagt ook wel eens…

ow lieve meiden ik ben er dan ook heel veel hoor, dat beken ik , ook wel tijden dat ik er niet kwam, maar gewoonlijk als ik me goed voel dagelijks,

niet uren achter een, maar als ik er een uur zit kan ik zo heel wat berichten plaatsen,

maar wat ik zeg, ik typ overal zon beetje mee niet 1 topic in het byzonder, en neem eens een kijkje in spelletjeshoek hoe het er aan toe gaat als je daar een avond bent heb je zo 100 berichten, dat zegt echt niks hoor.



Ik heb hier er veel aan gehad tijdens het zwanger worden, toen ik zwanger was tijdens de miskraam en missed abortion, tja en dan typ je wat af aan gesprekken.



meiden het is gewoon erg fijn hier en ja het is leuk , meeleven en gezellig wezen en of je er nu 100 berichten plaats of 1000 maakt niet uit wat je zelf prettig vindt,



:-* van mij en veel typplezier,



( men zegt wel es dat ik zon meubelstuk ben die er bij hoor :roll: hihi wie weet :mrgreen: ) groetjes bianca

Bianca, ik kom je ineens ook overal tegen!!! Jij staat echt overal op het forum!! Hahaha :lol: Wat ben jij een ouweh*** zeg! (Aardig bedoeld dan he!)

bianca; ji bent ook onderdeel van kok !!! :-*

:-* :-*

Jaaaa, met dit soort antwoorden tikt het lekker aan natuurlijk!!! Hahahahaaa!!! Zo kan ik het ook. Ben ik binnenkort ook een kiddo. Yeeeeh!!

:thumbup: :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

heb je het door? :wink:



en bianca weet wel dat ze een graag gezien lid is :-*

@hedwich wrote:

heb je het door? :wink:



en bianca weet wel dat ze een graag gezien lid is :-*




Gelezen ms, gezien weet ik niet hoor, hihihi ms ben ik wel een eng wezen ofzo haahaha, ow sorry kon niet laten nog effe te reageren :oops: :mrgreen:

ik ging er ook van uit dat je ging reageren bianca hahaha



okee okee, ik zal mezelf verbetern;



bianca haar berichten worden graag gelezen

ojoijoi, dat noemt men uitlokken hedjuh!!! FOei :naughty: hihihi,