Peuter dood door zoenende vader

Peuter dood door zoenende vader

Uitgegeven: 18 februari 2009 16:06

Laatst gewijzigd: 18 februari 2009 16:10

LONDEN - Een peuter die afgelopen week stierf nadat ze in een weggewaaide buggy in zee was gevallen, blijkt het slachtoffer te zijn geworden van haar vreemdgaande vader.

Andrew Hopper lette even niet op toen hij zijn minnares zoende aan de Zuid-Engels kust en verloor daardoor de kinderwagen met Rebecca (2) uit het oog, meldde de Britse krant Daily Mail woensdag.

De 38-jarige Hopper heeft zijn verhaal opgebiecht aan de politie en verkeert in een shocktoestand.

Zijn vrouw Sarah is niet kwaad op hem. ‘‘Hij zal deze last en dit schuldgevoel voor de rest van zijn leven met zich mee moeten dragen’’, aldus Sarah.

Windvlaag

Hopper en zijn maîtresse liepen vorige week langs zee in de buurt van Folkestone. Toen de buggy, met daarin ook zijn acht maanden oude zoon, door de windvlaag in het water viel, sprongen ze de kinderen achterna en konden ze ze bevrijden.

Het meisje, dat bewusteloos was, stierf nadat ze per helikopter was overgevlogen naar een ziekenhuis in Londen. Het broertje overleefde het incident.

:shock: OMG

God straft meteen komt als eerste in mij op, maar dit is wel heel extreem zeg!

Nou inderdaad, jeetje zeg! :shock:

Wow, die is echt flink gestraft! En ik denk eigelijk dat ik zelf wél kwaad zou zijn geworden: het is toch door zijn onoplettendheid dat je je kindje kwijt bent!

@henriette1309 wrote:

Zijn vrouw Sarah is niet kwaad op hem. ‘‘Hij zal deze last en dit schuldgevoel voor de rest van zijn leven met zich mee moeten dragen’’, aldus Sarah.

:think:

Ik vind dit niet echt een natuurlijke reactie van een moeder die net haar kind heeft verloren en erachter komt dat haar man vreemd gaat.

Zij verkeerd vast ook in shocktoestand :angel:

Dat dacht ik ook Madre.

Ik denk dat je relatie een enstige klap krijgt als door onoplettendheid van 1 van de ouders een kind omkomt.

Als dat dan ook gebeurt als je man met zijn minnares staat te vozen, dan denk ik dat hij héél hard, en héél ver weg moet rennen, want anders grijp ik hem.

En dat is dan lichtjes uitgedrukt. :angel:

:shock: OMG! nou ik had niet voor mezelf ingestaan hoor

dat je vreemd gaat ala, maar je eigen vlees en bloed zo uit het oog verliezen

nee hoor als pat dit had geflikt… ik zou laaiend zijn ik zou ik zou ik zou ik zou… nouja ik weet niet wat ik zou maar het zal vast niet een ontspannende massage zijn geweest

en niet boos… tsssss nou echt wel

ja die vrouw is of zelf niet helemaal lekker … of duidelijk in een shock toestand…

ik geloof niet dat ik het ooit zou vergeven :oops: :hand:

@maantje wrote:

ik geloof niet dat ik het ooit zou vergeven :oops: :hand:

Ik ook niet…volgens mij had ik hem verzopen in de badkuip… met zijn maîtresse erbij… :evil:

En als dat niet lukt… Hij gaat een keer slapen…

ik had em ook van de clif gedrukt!!!

jeemig hey, vreemdgaan is al walgelijk, maar dan ook nog met je kinderen erbij :snooty: :snooty: :snooty:

arm kind zeg!! :hug: