Petit shoes vallen klein of niet?

Hallo,

Even een vraagje, ik heb voor mijn dochtertje hele mooie nieuwe Petit shoes op mp gezien en mijn bod is geaccepteerd. Maar nu heb ik begrepen dat deze schoenen nogal klein uitvallen. Er is bij haar maat 25 gemeten en ze heeft nu laarsjes van hetzelfde merk maat 26. Maar deze zijn dmv zo’n staafje als veel te groot gemeten.

Kan iemand mij adviseren? Wel of niet doen? Ik zou het zo zonde vinden als ze slechts 2 a 3 maanden met deze schoenen kan doen…

Alvast bedankt!

Groetjes Ellen

Petit shoes vallen smal, maar wel volgens de normale maat. En of je dochter er lang gebruik van zal maken, valt toch niet te voorspellen; mijn jongste kreeg een groeispurt, ging van 80-86 naar maat 98 en 2 schoenmaten groter in 1.5 maand tijd. :roll: Echt fijn als je net heb ingekocht voor het komende seizoen :wall: :wall:

Ik vind Petit Shoes ook niet zo klein vallen hoor, gewoon netjes in de maat (wel vrij smal inderdaad).

Ik zou het gewoon doen, groeispurten zijn zoals gezegd toch niet te voorspellen, en passen ze echt niet dan kun je ze altijd weer verkopen, toch? :wink: