persoonlijk: help met de kinderkamer!

Ik zal er ff foto’s bij plaatsen:

Hetgene wat nog niet geschilderd of behangen is, wordt dezelfde kleur groen als de balk en de muur achter Giulian (zie foto 2).

Het euvel is zo:

We hadden vinyl (voor op de vloer) uitgezocht. Het had een grasprint en dat is natuurlijk fantastisch bij dit thema.

Maar dat kan maar in 2m breedte worden geleverd. Is te weinig voor de kamer.

Een ander printje: zwembad (blauw met de schittering van de zon erin, wat je ziet als je bij een buitenzwembad ziet, best mooi hoor), dat wordt wel in de juiste maten geleverd en Elmar vond dat wel erg leuk erbij staan.

Ik kan er nog niet achter staan. (Dan had ik een nemo-kamer moeten maken :doh: en geen Jungle Book.)

Anne heeft ook een soort jungle kamer, en haar hebben we hoogpolig groene vloerbedekking gegeven. Ik heb het vinyl gezien toen wat jij bedoeld en persoonlijk lijkt me dat ook niet zo mooi (vonden wij toen niet, vandaar dat het vloerbedekking is geworden)

ik zou toch voor het gras gaan denk ik , vind het water wel leuk maar voor dit thema niet…

ik wilde eigenlijk een andere stem uitbrengen, namelijk: laminaat! houten vloer past prima in junge book kamer…kun je eventueel nog een groen vloerkleedje neerleggen. Of je doet 2 meter gras en dan de rest laminaat…kan ook nog best grappig uitpakken.

Offe…al aan echt kunstgras gedacht? 8)

Grasprintvinyl lijkt mij niet zo mooi… Blauw zwembadglinstering vinyl, daar kan ik mij geen voorstelling bij maken.

Een bijpassend groen of donkerbruin tapijt, daar zou ik voor kiezen. :mrgreen:

ik zou voor groen kiezen of voor een gewonne laminaat kleur.

ethan heeft een nemo kamer (blauw) en hij heeft gewoon laminaat zeil.

anders werd het te blauw.

Persoonlijk zou ik ook voor een ‘tropisch hout’ kleurtje (lees;laminaat) kiezen. Het kost je in eerste instantie ietsje meer maar je hebt er enorm veel langer plezier van. En dat begint al gelijk met het schoonmaakgemak en het feit dat het niet zo gevoelig is voor beschadigingen van bv jongetjes die met stoere autootjes over vinyl crossen :angel:

Ik zou persoonlijk ook voor laminaat gaan en dan aankleden met een mooi groen tapijt erbij.

Het wordt misschien een beetje te druk als je grasvynl neemt en valt het mooie effect van de muur weg en dat is niet de bedoeling!

Succes met je keuze en ik ben benieuwd wat het gaat worden!

Groetjes

Davina

nee… zou geen zwembad doen… zeker omdat je zelf twijfelt… zal altijd als tweede keus voelen volgens mij…

laminaat is toch ook een leuke oplossing? en hoeft niet veel duurder te zijn toch?

zou ik persoonlijk ook niet doen, maar hebben ze niks leuks qua stenen of keienprints? die erbij passen? heb ik hier ergens eens gezien en vond ik wel leuk!

(wij hebben nog in een appartement gewoond waar de vinyl ook in twee apparte stukken lag(ook iets van 2m) maar dat lijmen of smelten ze bij wijze van doen aan elkaar, kun je die toch nog gebruiken(die grasprint dan) en het komt niet los! (want ik dweil nogal nat :roll: )

De voorstelling die ik erbij krijg, lijkt mij ook heel erg druk.

Bij jungle lijkt mij een houtlook ook veel beter. Laminaat zou mijn eerste keuze zijn, echter volgens mij hebben ze ook vinyl met een laminaat look toch :angel:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Bruin zou ook mooi zijn ja.

Hier een voorbeeldje van Anne’s kamer (even niet op het niet opgeruimde letten :wink: ). Op de foto is het niet echt goed te zien, maar het tapijt is lekker hoog en voelt heerlijk aan je voeten.

Oh mama van Anne, wat n superkamer! Ik zou willen dat wij zo’n ruimte hadden, dan zou ik vandaag nog gaan knutselen voor zo’n bed! Wauwie!!

Jij hebt dus gewoon groen vloerbedekking?!

We hebben idd al laminaatlook (zag er ook heel mooi uit, maar omdat ik dat grasvinyl had gezien hebben we t met de verbouwing lelijk laten worden) en dat nu weer kopen, daarmee maak ik mijn man bijzonder ongelukkig mee hihihi.

We hebben ook gedacht een nepgras, maar het lijkt me dat je daar met wilde spelletjes brandplekjes van kan krijgen, heb gisteren nog wel ff gevoeld aan grastapijt, maar lekker zacht voelde het niet. Beetje scherp en dan vooral met het oog op brandblaren…

Mijn voorkeur gaat nu uit naar groentapijt. Lekker warm, geluiddempend en warm.

Dat kiezel-print is idd ook 2m breed.

En laten leggen kost weer zoveel. Ik doe het liever zelf, kunnen we het geld weer ergens anders aan uitgeven.

@minni wrote:

Oh mama van Anne, wat n superkamer! Ik zou willen dat wij zo’n ruimte hadden, dan zou ik vandaag nog gaan knutselen voor zo’n bed! Wauwie!!

Jij hebt dus gewoon groen vloerbedekking?!

We hebben idd al laminaatlook (zag er ook heel mooi uit, maar omdat ik dat grasvinyl had gezien hebben we t met de verbouwing lelijk laten worden) en dat nu weer kopen, daarmee maak ik mijn man bijzonder ongelukkig mee hihihi.

We hebben ook gedacht een nepgras, maar het lijkt me dat je daar met wilde spelletjes brandplekjes van kan krijgen, heb gisteren nog wel ff gevoeld aan grastapijt, maar lekker zacht voelde het niet. Beetje scherp en dan vooral met het oog op brandblaren…

Mijn voorkeur gaat nu uit naar groentapijt. Lekker warm, geluiddempend en warm.

Dat kiezel-print is idd ook 2m breed.

En laten leggen kost weer zoveel. Ik doe het liever zelf, kunnen we het geld weer ergens anders aan uitgeven.

Dank je :mrgreen:

Wij hebben idd hoogpolig groene vloerbedekking, was niet echt goedkoop, maar ja, we hadden bespaard op haar babykamer, dus nu mocht ze iets speciaals.

Hallo even de poll gemist maar idd hoogpolig is wel heel fijn en knuffelig !!!

En twee stroken naast elkaar leggen kan ook… kan je toch je eerste keus nemen en is goedkoper en je het is msischien ook juist leuk appelgroen vlak tapijt… dat de kleur dan lekker licht is en beter in het geheel. Zwembad is een absolute noddy not nod… :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: ik plaag je maar je bent zó lekker bezig jij , ben jaloers ! hoop er ook op te storten tot alles klaar is hier !

Als het al niet zo’n grote kamer is dan zou ik het ook niet doen hoor.

De groene tapijt is denk ik veel leuker en rustiger.

sucses

Ik zou nooit meer vloerbedekking nemen, dat wordt goor dat wil je niet weten. Als ze ziek zijn en overgeven dan zit er een vlek in je vloerbedekking die je er met langdurig schrobben nog niet eens meer uitkrijgt. :shock:

Ik nam vinyl idd of laminaat. (ook deze is in houtprint te krijgen) als je geen laminaat wilt.

ha dames,

misschien een stomme vraag maar hoe handig is vloerbedekking in de een kinderkamer, ziek zijn wat gepard gaat met spugen… of de smeer fase… Mijn zoontje heeft weleens flinke griep gehad en was toch blij met me houten vloertje in mijn jungle book kamer :wink: Wil je nog suggesties voor een tof schilderij??

Wij hebben totaal geen problemen met ons tapijt. Langs Anne s matras ligt zelf heel licht beige tapijt en daar is nog geen spat op te zien (ze slaapt er nu een jaar. Ze is weleens ziek geweest, maar dat bleef beperkt tot haar matras en het is goede vloerbedekking, als er iets op zit heb ik het zo zuiver geboend. Ik vind tapijt lekker warm voor het boven spelen, en het doet gezellig en knus aan.

(mooi schilderij :thumbup: )

@mama van anne wrote:

Wij hebben totaal geen problemen met ons tapijt. Langs Anne s matras ligt zelf heel licht beige tapijt en daar is nog geen spat op te zien (ze slaapt er nu een jaar. Ze is weleens ziek geweest, maar dat bleef beperkt tot haar matras en het is goede vloerbedekking, als er iets op zit heb ik het zo zuiver geboend. Ik vind tapijt lekker warm voor het boven spelen, en het doet gezellig en knus aan.

(mooi schilderij :thumbup: )

Oke, lucky you, hihi mijn kindje spuugde extreem veel een periode dus vandaar mijn ervaring :wink: Maar idd misschien is een goede kwaliteit dan wel vereist en een goede tip :smiley:

THNX Ik ben zo trots op me schilderij :smiley: