Personeelsfeestje

Hoi allemaal!



Ik probeer iets origineels te verzinnen voor een personeelsfeestje…

Heeft iemand een leuk idee??



Ik dacht ik vind vast genoeg op internet, maar ben HET nog niet tegengekomen.

Misschien is wat meer info makkelijk.



Hoeveel mensen ongeveer? Waar ongeveer? Hele dag? Halve dag? Alleen avond?

ja… het zal in ieder geval op een zondag zijn, in augustus. Voor de rest hebben we eigenlijk nog alle opties open. Ik denk ongeveer 50 man.

Mountainbiken??

Schilderworkshop waarbij je eventueel iets kan maken om in het bedrijf te hangen.

Wandklimmen?

Zeilen?

Karten?

Rondvaart, waterfietsen of kanoen in een grote plaat (Utrecht, Zwolle, Amsterdam)

Wadlopen?

Kookworkshop?



Je moet denk ik eerst kijken of je iets sportiefs wilt doen of niet. Zo ja dan zijn er genoeg mogelijkheden!!

Waar zit het bedrijf?

Ons bedrijf zit in groningen. En we zoeken een iets voor een hele dag. Bedankt voor de vele ideeen alvast

Wij gaan naar mipapo met de website waar ik voor werk.

Dat is in Doorn en dan krijg je een militaire training. Website ziet er veelbelovend uit. Heb er onwijs zin in!

bij nijmegen in de buurt heb je een kasteel en daar kun je de hele dag vertoeven.

Wij kregen eerst om half 1 een lunch.

Daarna hele middag spellen gespeeld in het bos (alleen volwassenen)

en daarna een BBQ en daarna een feestavond.

(waaronder een waarzegster en een djembécursus)

Was erg leuk en gezellig!

In Groningen zit toch ook een put 'n pitch baan… Soort van golf…erg leuk!

Je hebt in Giethoorn een reacreatiecentrum (de Kruumte) die allerlei arrangementen heeft. Wij gaan binnenkort met ons personeel daar heen.

Eerst koffie met gebak en dan worden we in een geblindeerde boot afgevoerd! :mrgreen: We worden afgezet bij punters en met minimale aanwijzingen moeten we dan terug zien te komen bij De Kruumte.

En daar staat dan een bbq te wachten!

Wij hebben vanaf 15.00 uur. Maar het kan ook dagvullend, dan zit er geloof ik iets van steppen bij in.

Als je echt iets aparts zoekt: Alcatraz!!



Google maar eens op Alcatraz, Erven Boonstra theaterprodukties.



Echt heel bijzonder :smiley:



2 jaar geleden geweest met een personeelsuitje van mijn man.

Sportief: iets in/bij Kardinge? Klimcentrum Bjoeks?

Ik werk in Drachten, en van daaruit gaan we zeilen in fryslan.

Je kunt ook nog gaan wadlopen.



Vanuit mijn werk hebben ze wel regelmatig leuke personeelsdagen. Vorig jaar hebben we een dag gehad met eerst iets sportiefs (steppen/boogschieten/nordic etc), daarna een djembe-les en tot slot een buffet. Was errug leuk.



Succes met t organiseren :slight_smile:

@sylly wrote:

Ons bedrijf zit in groningen. En we zoeken een iets voor een hele dag. Bedankt voor de vele ideeen alvast




Helaas daar weet ik niets :angel:

Veel suc6 met jullie zoektocht :thumbup: :wink:

Hoi,



Ik heb incidenteel gewerkt bij een bedrijf dat voor grote bedrijven personeelsfeestjes organiseert.

Het bedrijf heeft een tweetal locaties waar men een actieve dag kan houden.In groepen worden onderdelen afgelegd en aan het einde van de dag wordt er gezamelijk gegeten (bbq of iets anders).



******



Echt een aanrader maar niet goedkoop…





edit beheer; link verwijderd

bedankt voor al jullie tips…