persona als anticonceptie

ik heb ook over de persona nagedacht, maar ik heb een erg onregelmatige cyclus en ook vaak nog rond de 35 (en soms 36 dagen).

Ik durf de gok niet te wagen.



En Heleen, ik wil je niet aanvallen hoor, maar je kans op zwangerschap verhoogt niet bij vaker onveilige sex hoor. Je kan en zal echt van 1 x zwanger raken. (En als het welkom is, is dat alleen maar geweldig!)

Ik heb het gebruikt, heb een cyclus van circa 25 dagen. en ik had zelf op de 6e dag van de cyclus al de eerste rode dag. En ik ben nooit zwanger geraakt. Ik denk dat ik het een jaar heb gebruikt. ps. Ik ben 37 jaar. Het werkt echt, maar wel precies volgens het boekje gebruiken dan :slight_smile: Het is 95% veilig geloof ik ? Een prima alternatief als je geen hormonen wil gebruiken, en je dat kleine risico kunt permitteren zeg maar. Het is wel typisch dat ik meer zin had op de groene dagen dan de rode dagen, goed geregeld van moeder natuur… :lol:

Als je wilt…heb er hier 1 liggen…help me morgen maar ffies onthouden. Staafjes moet je dan nog wel even halen maar kun je iig kijken of het iets voor je is ok? :thumbup:

Ow bedacht me dat deze misschien handiger is bij mamavraagjes daar zijn mss meer dames die de Persona gebruiken. Hij krijgt een slinger die kant op.