morgen gaan we kijken voor een Peugeot 307 SW 1.6… (occasion)
spannend!! :shifty:
het is er een uit 2003 me net 100.000 km op de teller. Zijn er meer mensen hier die deze auto hebben? Wat zijn de ervaringen ermee?
we gaan iig op ruimte flink winnen, we hebben nu nog een Citroën c3!
Mijn collega heeft hem, en ik ben jaloers!!! Hij ziet er niet absurt groot uit aan de buitenkant maar heeft me toch een ruimte!! Lijkt me heerlijk, wij gaan tegen het einde van het jaar voor iets anders kijken, en dan zou ik hem ook wel willen!!!
Wij hebben er net 6 weken eentje en hij bevalt heel goed!! Dat panoramadak is geweldig en de climatecontrol met dit weer fantastisch! En een ruimte…
Wel wat vreemde mankementjes: achterruitenwisser reageert soms op de centrale deurvergrendeling (wij zeggen dan: kijk, hij kwispelt :inlove:, maar dat moet natuurlijk niet… Het knipperlichtcontact is niet goed waardoor die soms sneltikt. Maar geen dingen die onoverkomelijk zijn.
Die van ons komt ook uit 2003 en had 120.000 op de teller (benzine, 2.0).
klinkt goed allemaal, die ‘van ons’ is een 1.6, een benzine
ehh wat stond er nou
Peugeot 307 SW 1.6 16v Pack
Wij hebben ook een peugeot 307 sw. Bevalt suuuuuper! Wat een geweldige auto. We hebben een 2003, diesel, 2liter HDI.
Helaas heb ik em maandag in de kreukels gereden
Ah, de Pack is nog net iets vetter: parkeersensoren, elektrisch inklappende buitenspiegels, cruisecontrol, afneembare trekhaak (als ik het goed heb onthouden ) Hebben we ook een proefrit in gemaakt, maar mijn lief vond de velgen en de kleur niet mooi. Toen we later in de 2.0 reden, vonden we die zo lekker trekken, dat we toch voor die wat minder uitgebreide versie zijn gegaan.
Wij hebben hem net weer ingeleverd. 4 jaar gereden.
Heerlijk auto voor grote gezinnen met jonge kinderen. Nu zijn onze kids al 14 /13/11 en dan wordt achterste stoelen te klein voor hun.
Wij hebben de 206 SW. Ik geloof dat ie 1.4 is, dat trekt niet zo vlot. Ik zou een volgende keer liever een iets sterkere motor hebben. De oprit hier naar de snelweg is vrij kort en ik red het vrijwel nooit om er met 100 op te komen, 120 is echt onmogelijk.
De schakelaar van het knipperlicht was bij ons ook niet helemaal goed, op de duur ging het helemaal mis en dat vond ik nog best een uitgave voor zo’n klein ding (200 ex btw en manuren ofzo). In het begin klikt hij door na een bocht (ik ging bijv rechts en dan moest ie spontaan uitgaan, maar hij ging door naar links, en om een links te laten knipperen moest je flink je best doen. Op de duur kon hij links niet meer knipperen).
Misschien kun je d’r mooi op onderhandelen als je nu al merkt dat die niet helemaal goed is (nieuwe in laten zetten)
Reat, balen!
Oh ja, volgens een vriend van ons die ook een peugeot heeft/had, is het een peugeotprobleem dat de versnellingsbak nog wel eens stuk kan gaan. Ik weet niet of het echt zo is, onze garage kan (wil? - is geen peugeotgarage trouwens) dat niet bevestigen, maar ook wij hebben een nieuwe versnellingsbak erin moet laten zetten.
Ik wil ook graag zo’n 307SW. Heb nu een 406 Break uit 2000.
Mijn neef heeft 'm ook en dat bevalt prima.
Wij hebben een 207 SW! Wij zijn er echt super blij mee!
De 307 zal luxer zijn, maar qua grootte zijn ze hetzelfde.
Wij wilden inderdaad een grotere auto, maar niet zo groot als een Station. Een SW is een perfecte tussenmaat.
Veel rijplezier!
Liefs,
Moon
we hebben hem gekocht!! En hij is mooi! Zijn er echt blij mee!
Gefeliciteerd met jullie nieuwe auto!
En veel rijplezier, laat je nog een foto zien?
Liefs,
Moon
Wij hebben ook een 307 sw, heerlijke auto! Wel veel kosten al aan gehad maarja, dat kun je met alle auto’s hebben.
@spooky wrote:
Gefeliciteerd met jullie nieuwe auto!
En veel rijplezier, laat je nog een foto zien?
Liefs,
Moon
yes, als we hem hebben!
Wij hebben een “gewone” 307, dus niet SW.
1.6 benzine uit 2002. Hij rijdt echt heerlijk. En ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad.
Hiervoor hadden we een 206, daarmee had ik wel vaak problemen met de verlichting.
@Reat wrote:
Wij hebben ook een peugeot 307 sw. Bevalt suuuuuper! Wat een geweldige auto. We hebben een 2003, diesel, 2liter HDI.Oh nee toch, heb je er niets aan over gehouden?
Helaas heb ik em maandag in de kreukels gereden