pensioen cadeau

Wat geef je iemand die met pensioen gaat?

Hij heeft eigenlijk alles al, heeft jaaaaaaren overal ter wereld gewerkt, dus een reisje is een beetje suf :wink:

Een fotoshoot van kinderen/kleinkinderen hebben we al eens gedaan.

Het gaat om opa dus het mag best wat duurder zijn hoor.

Iemand leuke ideetjes?

Een leuke workshop of een cursus, om een hobby te creeren voor na zijn pensioen. Een kookcursus voor mannen, of zo

• een etentje met gezin/familie erbij.
  • gastronomisch weekend voor opa en oma.
  • cadeaubon voor een bepaald “pretpark” om samen met de kleinkinderen te bezoeken en te beleven.

xxx

gerda

dat gastronomisch weekend vind ik een leuk idee :thumbup:

sowieso een weekend/reisje met z’n tweeën kan leuk zijn toch? alle tijd voor elkaar na je pensioen (ik ga er nu even vanuit dat er een oma is merk ik, sorry als dat niet zo is)

• een bon voor een wijn of whiskey proeverij
  • een museumjaarkaart
  • een abonnement op een interessant tijdschrift
  • theaterbon
  • een cursus als je goed weet wat hij leuk zou vinden of een bon van het cultureel centrum oid

ik zou vooral denken aan iets luxe, iets voor mezelf, ter ontspanning, iets dat interessant is. iets voor een gedistingeerde oudere heer :lol:

er is ook een oma :wink:

ik moet even gaan googelen wat een gastronomisch weekend is hoor :oops:

De beste mensen zijn al 42 jaar getrouwd maar doen vrij weinig samen en met de kleinkinderen doen ze regelmatig iets dus dan is het niet echt 'speciaal 'meer

Mijn vader is vorige week met pensioen gegaan. En wij hebben hem een dagje kerstshoppen aangeboden.

Een dagtocht geboekt met de bus, en dat op een leuke manier gepresenteert! Kunnen hij en mijn moeder een lekker dagje uit. En dat vinden ze super!

Zo kun je ook een musical geven, of een nachtje in een hotel aan de kust ofzo… Gewoon iets gezelligs wat ze niet snel zelf zouden doen of plannen, maar wat ze wel heel leuk vinden.