hoihoi,
Ik vraag me af…zijn er hier mensen die pendelen? En zo ja…wie wil dat voor mij doen?
liefs, Brigitta :-*
ehh rare vraag misschioen, maar wat bedoel je met pendelen?
groeten Suzanne
Pendelen is dat je met een item en een draad of haar voorspellingen kunt doen over alles wat je maar wilt… In deze dus wanneer ik zwanger zal raken en wat het zal worden… Niet iets waar je je aan vast moet pinnen, maar wel erg leuk om te weten.
xxx
nee dat doe ik niet, sorry
Pff dat is mij wat te zweverig zeg meid :? Hoezo ben je daar benieuwd naar? Heb je het zelf gedaan of ben je van plan het te doen?
ik kan pendelen maar ik heb geen pendel… waarom wil je laten pendelen???
je kan het zelf ook wel hoor… heb je een krilstal ???
Nope heb geen specifiek pendel materiaal ofzo…
Hihi vind het gewoon leuk om te laten doen enne tis echt niet dat ik me dr op ga fixeren ofzo hoor By the way…heb een pendelsite gevonden ondertussen… :thumbup:
ik las net de term zweverig… moest er wel om lachen want zo wordt ik al jaren genoemd door een collega, alleen omdat ik mij intersseer in het spirituele.
Hier nog een zweverige die ook aan pendelen doet zo af entoe…
Je kunt het ook gewoon zelf hoor met een ring aan een draadje
Maar hoe doe je dat dan precies MOJo? :oops:
xxx
Wil wel even kanttekening plaatsen, dat pendelen niet altijd even zuivere antwoorden geeft. Als je pech hebt beinvloed je de pndel als je iets graag wilt. Dus zie het als ‘leuk’ en ga er niet naar leven.
Grappig hè dat je gelijk zweverig bent als je interesse hebt in het spirituele/paranormale. Ik zeg altijd, 'thuis heb ik een blauwe jurk aan"
Mouse
hoe pendel je?
Nou gewoon dat draadje tussen duim en wijsvinger vasthouden met je elleboog op tafel zeg maar zodat je een beetje vaste hand heb…
In gedachten even ja denken en kijken welke kant de pendel heen gaat ,nee denken en kijken welke kant de pendel heengaat dan weet je de basis antwoorden…
hoofd leeg maken en pendelen maar…
Dat is de simpele pendelmanier
Wat mouse zegt is inderdaad waar,je kunt onbewust sturen
Ha, grappig… Ik geloof er niet in, maar we hebben het wel voor de grap gedaan toen ik zwanger was van onze dochter. We wisten niet of we een jongen of meisje zouden krijgen en hebben het gedaan met een ring aan een draadje. We zouden een dochter krijgen, de tweede zou een zoon worden en de derde weer een dochter en daarna stopte het…
Tot nu toe klopt het, en in de toekomst zouden we graag nog eens een derde kindje krijgen, dusssss wie weet!
idd, de pendel kan je beinvloeden door verlangens…onbewust stuur je hem dan toch zelf…
Maar als je dat voor iemand anders doet, kan je niet onbewust sturen toch?
Ligt er maar net aan hoe graag je wilt dat die ander het antwoord krijgt dat ze graag hoort.
hallo,
na bijna een jaar haal ik dit topic weer op, ik zou zo graag eens laten pendelen omdat ik wel hierin geloof maar weet ook dat ik daar niet van uit kan en mag gaan maar kan niemand vinden die eens voor mij wil pendelen.
wie o wie wil het voor mij wel eens doen?
groetjes van linda (lipi)
mail: lipi.live.nl
het lijkt mij ook super… er zijn meiden hier die het doen maar niet willen omdat iedereen het wil laten doen…
heb laatst wel met een astroloog gepraat en erkomen dit jaar volgens haar grote veranderingen qua verhuizen of gezinsuitbreiding… wel grappig…
in hoeverre laten sommige mensen zich trouwens leiden door spiritualiteit…
wie wil mij pendelen :shifty:
Moet toch weer even lachen hier.
Een vriendin heeft voor mij gependeld op het moment dat ik zwanger was van Rick (zij wist nog niet dat ik zwanger was )
Het zou een meisje worden en mijn vriendin was zo zeker dat ze zelfs een roze broek in de kraammand had in gepakt :lol: :lol:
Deze heb ik na een paar maanden weer aan haar terug gegeven voor haar dochter