Heey mensen,
Ik heb vandaag het hartje gezien… niet gehoort weet ik ook niet waarom, maar zien was algenoeg…
Als ik nu onzeker wordt dan kijk ik gewoon even naar het echootje.
Echt zomooi…
Een vruchtbaar jaar toegewenst voor iedereen 18-08-2008 uitgerekend…
Doeidoeii
Hoi Dtje,
Echt leuk voor je…Gefeliciteerd, geniet ervan. Bij die andere topic schreef niemand daarom heb ik de laatste tijd niet gereageerd. Ik heb een vraagje aan je.
Ik heb clomid gebruikt ook voor het eerst, ik moest op cyclusdag 21 bloedprikken en dan belafspraak maken voor de bloeduitslag (progestron). Ik ben gister gebeld door de gyn. Ik heb dus een eisprong gehad waar ik echt blij mee ben…Maar ik heb nu bruin bloedverlies klein beetje dan misschien zet ie morgen wel door…Misschien wordt mijn cyclus wel regelmatig, kan dat nie? want ik menstrueerde altijd onregelmatig om de 6 weken ofzo…Maar nu is het wel erg vroeg… Mijn 1ste menstruatiedag is op 7 december geweest. Ik begrijp er niks meer van. Heb jij hier ook ervaringen mee??
wanneer was je eerste dag je menstruatie na progestron?.
Ik heb precies het zelfde gehad als jij, maar ik had me eisprong duidelijk gevoeld.
Als het goed is moet je door die medicijnen een gewone cyclus hebben.
gelukkig was het bij de 1e clomid kuur gelijk raak.
Groetjes Debora
Hoi Dtje,
Het was mijn menstruatie dus hij is doorgezet ik ben wel blij dat het nu regelmatig is geworden + dat ik een eisprong heb gehad…Maar we hebben dus deze maand de eisprong nite pakken gekregen jammer genoeg…Na die clomidkuur he heb jij omde dag geklust? Wij hadden om de 3 dagen geklust ivm spermakwaliteit maar dus toch niet raak…Misschien bij de 2de ronde…Ik heb geen eisprong ofzo gevoeld, raar dat de ene het voelt en de ander weer niet…Hoe heb jij het gevoeld had je buikpijn? Ik had vandaag ook hele dag buikpijn op me werk was niet echt leuk kon niets doen, was nl 2 weken vrij geweest en vandaag was het wel wennen, maar gelukkig ben ik weer begonnen dan heb ik wat andere afleiding anders hou ik me teveel bezig en ik wil me nog niet gek maken is te vroeg
Hoe gaat het met jouw??Jullie hebben bij de 1ste goed gemikt :lol: echt leuk. Ik hoop dat het voor ons de 2de ronde de laatste ronde wordt anders weet ik het ook niet meer dan ga ik van uit dat clomid niet werkt bij mij…Heb je ook ovulatietesten bijgehouden tijdens de 1ste ronde? Heb jij tips voor mij:)
Heey madeliefje,
Het is het beste om … Om de dag te klussen, om de 3 dagen is echter te lang…
Ik heb totaal geen buikpijn, in mijn 4e week zwangerschap (indeweek dat ik positief teste) had ik wel menstruatiepijn en gevoelige tepels, maar dit alles had ik al vanaf me eisprong dus ik heb eigenlijk gewoon alles gevoeld, maar dit is natuurlijk bij elke lichaam anders.
Ik heb geen ovulatie testen gebruikt mij een beetje te duur…
Je kan je ook temperaturen, ik zelf heb het niet gedaan omdat ik er niet zoveel zin in had.
Maar dat doe je dat iedere morgen voor je opsta, even temperaturen en opschrijven, als je temperatuur in 1 X hoog is dat heb jeje eisprong…en dan gaat ie daarna weer omlaag… blijf op een gegeven moment je temperatuur hoog dan schijn je zwanger te kunnen zijn.
Verder zegge veel mensen je moet er niet teveel over nadenken anders lukt het niet, boelshit, ik dacht er alleen maar overna, en ik ben ok zwanger haha.
Ik raad je alleen wel aan gewoon rustig aan doen, en al foliumzuur te slikken (gravitamon bijv).
Verder als je vragen heb hoor ik het wel…
groetjess Debora
ps: het wil niet zeggen dat clomid bij de 1e of 2e keer gelijk moet lukken, mischien heb je een hogere dossis nodig en je mag het max. 6 keer proberen, komt goed geloof me…
Ben ik weer:)
Had net ook een tekst getypt maar is niet verschenen raar hoor!! Ik wil me niet bezig houden met temperaturen te veel werk en ovulatietesten is ook veel werk en dan maak jeje zelf helemaal gek…ik wil nog cool blijven ben pas in het begin. Ik slik al 2x 50 mg in. Soms denk ik, kom ik slik dit keer 3 x50 mg in hoe moet de gyn dit nou weten:) maar misschien is dat niet goed voor me. Ik slik elke dag foliumzuur in,gravitamon is toch voor zwangeren. ik heb al zwangerschapstesten besteld via internet is veel goedkoper…ik zal het ooit wel nodig hebben denk ik…Hopen dan!!!Dus wij gaan ook om de dag klussen…een dag wachten en dan weer aan de slag toch? Ben zo moe heb hard gewerkt… Ben jij ook aan het werk?en hoe oud ben jij, is dit je 1ste zwangerschaP?
heey madeliefje,
Ja het is best moeilijk om het om de dag te doen zeker als je het niet gewent ben en een man heb als vrachtwagen chauffeur haha…
ik ben zelf bijna 20, het wordt ons eerste kindje.
ik had 5X1 clomid… 50 mg…
ik zelf wilde ook niet tempe of zo een ovulatie test gebruiken, kvond dat ook te veel werk…
khoop voor je dat je zelf ook snel zwanger bent,…
groetjesss Debora
Soo dan heb jij je man goed te pakken gekregen zeg als vrachtwagenchauffeur want die zijn meestal van huis:) Jij bent nog best jong, ik voel me al oud ben 26. Tijd vliegt voorbij ik heb nu al gedachte was ik maar eerder begonnen maar ja…
Hoop dat ik ook snel zwanger mag raken.
Geloof jij in die vruchtbaarste dagen berekeningen bijv op predictor.nl daar kan je uitgerekende datum en eisprong berekenen…ik ben dat nu aan het bekijken…
heey,
de mijne rijdt geen buitenland hoor…!
Ja je kan er cker vanuit gaan, heb ik ook gedaan en het klopt precies, hou ook in je achter hoofd, dat je meer kans heb om bevrucht te raken als het sperma al bij jou binnenin klaarlegt,…
succes groetjess Debora
Nou dat zal ik niet vergeten. Op babybrabbel kan je ook van alles berekenen daar kan je ook zien wanneer de organen van je kindje worden aangelegd. Dus voor mijn eisprong moet ik al sperma in me hebben toch? Nou we zien wel niet teveel hopenanders wordt dat een teleurstelling, maar op predictor.nl geven ze wel veel info…ben benieuwd…we zullen zien…
hallo dames
wik wil me hier ook graag bij aan sluiten ik zag dat jullie zwanger zijn helaas blijft dat nog steeds bij me uit
zit sinds gister weer aan de clomid voor de vierde keer en heb de vorige keer een prygnyl injectie gehad maar die heeft niet geholpen ik word er zo onzeker van ik kan niemand die ook pcos heeft zelf ben ik stevig ik heb altijd met mijn gewicht gezeten maar lijnen is nu niet een goed ding ik probeer er heel veel om te denken en dat gaat me goed af ik merk dat ik met 1 ding nu bezig moet zijn en dat is proberen om zwanger te raken :
ik ben sinfs feb 2007 gestopt met de anticonseptie
ik word er erg onzeker van allemaal vind het maar moeilijk om steeds positief te blijven hoe is het jullie vergaan?
want ik weet dat er hoop is
het is we rustig hier aan deze kant
morgen heb ik weer een follikelmeting zo spannend maandag waren de eicellen nog te klein maar ze dacht dat het donderdag goed zou zijn dus hoop dat we het weekend mogen klussen :inlove:
de follikelmeting was goed heb ook een prygnyl injectie gehad ik hoop zo dat we over een paar weken ook een positieve test in onze handen mogen hebben :inlove:
helaas zag ik vanmorgen bij de toiletgang een klein beetje bloed het hoieft niks te betekenen maar ben zo bang dat ik weer ongesteld ga worden