Wie heeft er ook PCOS en wil nu of binnenkort zwanger worden van een tweede of derde kindje?
Wie weet kunnen we hier een clubje vormen :mrgreen:
Hoi,
Ben jij spontaan zwanger geraakt met pco?
Zo niet wat staat mij te wachten in de mm?
Groetjes Anita
Ook wij gaan voor een 2e kindje.
In 2004 werd er bij mij pco geconstateerd en in het begin van 2005 kwam daar ook nog eens een baarmoedertussenschot bij. Die zou operatief verwijderd moeten worden in de zomer van 2005, maar een kleine maand daarvoor bleek ik al (geheel spontaan) zwanger.
Ondertussen zijn wij dus de trotse ouders van Xander, die nu ruim anderhalf is.
Vorig jaar december ben ik weer gestopt met de pil, maar tot nu toe geen resultaat, maar wel een redelijk regelmatige cyclus.
Ester
ook bij mij werd pco vastgesteld (augustus 2005)
eerst hebben we clomid geprobeerd maar dat leverde niets op, dan maar overgeschakeld op menopur en in december 2005 was ik zwanger. ons eerste zoontje is geboren in augustus 2006…
algauw wilden we voor een 2e maar ik had dus nog steeds geen eisprong. In november 2006 ben ik terug begonnen met clomid, maar dat hielp niets, ook menopur hielp niet meer. Dan maar een hrf pompje en laatste week wat bijstimuleren met menopur, daarna pregnyl gekregen en eind juni 2007 was ik opnieuw zwanger (ben ik nog steeds hoor)…onze tweede spruit wordt verwacht rond begin maar 2008…
veel succes iedereen,
liefs,
sterretje
Hoi,
Ik ben bezig voor een derde en heb ook PCO, van de eerste ben ik zwanger geworden met 50mg clomid, de tweede kwam spontaan, maar dat was wel pas 2,5 jaar geen anticoneptie te hebben gebruikt.
18 juli ben ik opnieuw gestopt met de pil, en afgelopen week ben ik bij de gyn geweest, mijn eierstokken zien er weer slecht uit en ik ben nu bezig met een kuurtje primolut (om ongi op te wekken) en mag als het goed is begin volgende week beginnen met clomid…