pcos en zoontje verloren met 20 wk.

lieve meiden



ik heb pcos helaas. we wouden een kindje en we gingen naar het ziekenhuis. daar kreeg ik clomid voorgeschreven. ze beginnen met clomid 50 mg. daar kreeg ik geen eisprong van dus ik kreeg clomid 100mg en ja hoor een eisprong. maar ik werd ook nog niet ongesteld, dus de dokter belde dat ik maar eens een test moest doen. ik kon het niet geloven ik was zwanger!!! de eerste eisprong. gewoon een wonder.



alles ging helemaal goed nergens last van gehad. niet moe niet misselijk. tot 5 aug 2006. ik kreeg een hele heftige bloeding en ging naar het zieken huis. daar zagen ze dat ik al 3 cm ontsluiting had zonder dat ik het gevoelt had. ze wouden een noodcerclage plaatsen (bandje om mijn baarmoeder mond) maar op het o.k zagen ze dat ik al 7 cm ontsluiting had en helaas kon het niet meer gered worden. na een week is jeremiah geboren. zo mooi en zo gaaf was ons ventje. en helemaal gezond.



de oorzaak was , ik ben 3 jaar geleden geholpen aan mijn baarmoedermond. ze hebben kleine stukjes weggesneden. maar op de nacontrole op 21 sept 2006 zagen ze dat ik nog maar een halve cm baarmoedermond over had. dus dat ik de reden geweest dat ik de kleine ben verloren. zo boos en verdrietig dat dit gezonde kindje geen kans heeft gekregen.



de volgende keer krijg ik zo,n bandje om me baarmoedermond heen maar niet via de vagina maar via mijn buik om dat mijn baarmoedermond te kort is. dus dan kunnen ze hem hoger plaatsen in mijn baarmoeder.



ik heb pcos en dan ben je eindelijk zwanger ,raak je je kindje kwijt met 5 mnd. het is verschrikkelijk.



ik hoop op een reactie .

xxx liefs jody

Lieve Jody,



Dit is echt heeeeeeeeeel verdrietig! Eerst heb je veel moeite moeten doen om zwanger te raken, gelukkig met behulp van Clomid was dat gelukt! Des de groter is het verdriet als je je kind op die manier moet verliezen!

Jeremiah is nu een :vlinder:

Heel veel sterkte met het verwerken van het grote verlies.



Liefs,

Moon

Wat heftig zeg! Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit verlies…



Liefs Ingrid

Wat een verhaal. Ik wens je veel sterkte met die verlies :vlinder:

wat vresselijk dat je dit moet meemaken.

ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het verlies van :: jeremiah :: .

een prachtige naam heeft dit :vlinder: .



ik :pray: voor jullie.



:hug:



:kaars: :**:

Wat een heftige gebeurtenis. Ik kan me zo voorstellen wat een rotperiode je doormaakt. Hoe pak je de draad weer op, na zoiets…moeilijk hoor.

Ik wens je alle mogelijk sterkte en de kracht om te vertrouwen op jezelf en een zwangerschap die wel voldragen wordt. :kaars: