pc-problemen

Het is weer een szover. Mijn pc slaat net voor de 5e keer vast deze dag. Nu willen wealles eraf gooien en weer va voor af aan met een SCHONE pc beginnen. Weet iemad hoe dit moet???

Alles wat je wilt bewaren qua muziek/foto’s en andere documenten even branden (of eventueel op een 2e schijf opslaan als je er wat meer verstand van hebt).

Dan originele (of illegale) cd met je windows erin doen en de stappen volgen.

Je kan er ook voor kiezen om eerst een virus/spyware scanner er overheen te gooien, dan te defragmenteren en dan eens kijken in hoeverre de pc mee wil werken.

Ja je 2e optie hebben we al eens geprobeerd maar dat werkt niet echt goed.

Alle foto’s e.d staan op cd dus alles mag eraf, maar zodra we windows xp opnieuw willen installeren doet hij niks :think:

Niemand in de buurt die verstand heeft van computers?

Mijn partner doet dit in zijn vrije tijd :wink:

@MJ wrote:

Ja je 2e optie hebben we al eens geprobeerd maar dat werkt niet echt goed.

Alle foto’s e.d staan op cd dus alles mag eraf, maar zodra we windows xp opnieuw willen installeren doet hij niks :think:

als je de cd er in doet, doet hij niks? Wat als je het station opent via deze computer?

Hmmm ik heb dat laatst gehad, had er een behoorlijk virus in.

Bij mij hebben ze windows echt helemaal verwijderd. Dus ik had echt een lege computer, niks erop. Toen pas de nieuwe er op gezet.

Je hebt daar een speciale cd voor nodig. Weet ff niet welke.

Maar als je windows al niet vanzelf start, zou ik kiezen voor het eerst volledig leegmaken. Ik zal wel ff voor je navragen.

NOu, we hebben vanalles geprobeerd maar helaas, het is nog steeds 3x niks. Hij gaat morgen du de deur uit voor reparatie, mocht dat nog kunnen na ons gedruk op alle knopjes :oops: