pc/laptop vraag

Heb misschien een rare vraag maar onze laptop die slaat veel dingen op.

Nu stoord het mij dat ik bijv. facebook moet je je email adres invullen en je wachtwoord.

Nu had ik te snel getyp en had ik mijn wachtwoord bij mijn email adres getyp en al enter gedruk.

Kon die natuurlijk niet inloggen maar nu heeft die mijn wachtwoord opgeslagen bij de email adressen.

Het is een beetje moeilijk uit te leggen maar denk dat vele toch wel snappen wat ik bedoel.

hoe krijg ik dat nu weer weg?

want als iemand op mijn laptop even wil wil ik niet dat ze dat zien.

@mariska_23 wrote:

Heb misschien een rare vraag maar onze laptop die slaat veel dingen op.

Nu stoord het mij dat ik bijv. facebook moet je je email adres invullen en je wachtwoord.

Nu had ik te snel getyp en had ik mijn wachtwoord bij mijn email adres getyp en al enter gedruk.

Kon die natuurlijk niet inloggen maar nu heeft die mijn wachtwoord opgeslagen bij de email adressen.

Het is een beetje moeilijk uit te leggen maar denk dat vele toch wel snappen wat ik bedoel.

hoe krijg ik dat nu weer weg?

want als iemand op mijn laptop even wil wil ik niet dat ze dat zien.

Snap inderdaad waar je het over hebt, bij elk forum waar ik inlog met mijn eigen naam + toevoeging, verschijnt de volledige lijst met opties. Moet er wel bij zeggen dat dat ALLEEN bij google chrome gebeurt, niet bij internet explorer.

Hoop voor je dat iemand het antwoord heeft. Zou het niet weten, ik krijg bij elke inlog een waarschuwing waarop ik aan kan geven dat chrome bijvoorbeeld voor deze site “nooit gegevens onthouden” of zoiets.

Misschien je inlog op facebook helemaal aanpassen? wachtwoord mag je toch sowieso aanpassen als je wilt? Dan maakt het niet meer uit dat die oude er blijft staan.

Ik kan idd. me ww wel veranderen maar wil ik liever niet want heb dat ww voor meerdere dingen wel zo fijn.

en vind eigenlijk ook dat je zoiets moet kunnen verwijderen maar tja moet je net weer even weten hoe haha.

bij hotmail lukt het me wel maar bij hyves en facebook niet :think:

De verkeerde invoer in de dropdown selecteren met muis over en op delete drukken werkt meestal wel. Net als de geschiedenis incl cookies etc wissen.

@Ruud wrote:

De verkeerde invoer in de dropdown selecteren met muis over en op delete drukken werkt meestal wel. Net als de geschiedenis incl cookies etc wissen.

ik snap niet echt wat je allemaal bedoeld.

Ik weet niet wat dropdown is?

en weet ook niet waar ik die cookies kan vinden weet wel dat dat ook een geheugen is (je daar je geschiedenis moet kunnen vinden).

sorry niet zoveel verstand van die dingen :oops:

Ik heb hier nu even geen chrome, zal morgen een andleiding maken voor je. :wink:

@Ruud wrote:

Ik heb hier nu even geen chrome, zal morgen een andleiding maken voor je. :wink:

erg bedank alvast.

Als je met chrome werkt kun je rechtsbovenin op het gereedschapje klikken (rechts naast de adresbalk), dan kies je opties, dan links persoonlijke items. En dan opgeslagen wachtwoorden beheren.

Dan zie je als het goed is een lijst met websites en de inlognaam + wachtwoord dat chrome heeft opgeslagen. En die kun je daar dan ook uit de lijst verwijderen.

Of bedoel je dit niet?

Dat bedoelde ik wel ieg.

@Kimmygirl wrote:

Als je met chrome werkt kun je rechtsbovenin op het gereedschapje klikken (rechts naast de adresbalk), dan kies je opties, dan links persoonlijke items. En dan opgeslagen wachtwoorden beheren.

Dan zie je als het goed is een lijst met websites en de inlognaam + wachtwoord dat chrome heeft opgeslagen. En die kun je daar dan ook uit de lijst verwijderen.

Of bedoel je dit niet?

is dat de compatibiliteitsweergave?

als ik daar op klik vernieuwd die me pagina, en rechtermuisknop dan zie ik geen opties staan?

of bedoel je die knop niet sorry.

Als je compatibiliteits mode hebt zit je vlgs mij in internet explorer.

Klik rechtsboven in op het tandwieltje (onder het rode kruisje)

Kies in het menutje Internet opties

Op het tabje algemeen zie je:

Internet geschiedenis met een vink vakje en een knopje delete

Simpelste optie is vakje aanvinken en op delete klikken.

@Ruud wrote:

Als je compatibiliteits mode hebt zit je vlgs mij in internet explorer.

Klik rechtsboven in op het tandwieltje (onder het rode kruisje)

Kies in het menutje Internet opties

Op het tabje algemeen zie je:

Internet geschiedenis met een vink vakje en een knopje delete

Simpelste optie is vakje aanvinken en op delete klikken.

dit heb ik gedaan nou verwijderd die wel sommige wachtwoorden zoals bij dit forum, ook alles wat opgeslagen stond in de adresbalk zeg maar was weg maar niet bij hyves en facebook daar staat nog steeds alles in helaas.

Heb je Ccleaner al geprobeerd als je dat hebt?

Ik hoop dat dit is wat je bedoeld…

Als je alles weg wilt hebben, ga je naar Configuratiescherm- internet opties… dan opent zich eigenschappen van internet.

Kies bij browsegeschiedenis de knop verwijderen en dan opent zich een tweede venster waar je kan aanvinken wat je verwijderd wilt hebben.

Rooike: dat heb ik precies zo gedaan en bij mij staat het zelfde aangevink als bij jou.

Ik heb gisteren die geschiedenis en cookies uitgevink maar help niks bij hyves en facebook heb nog een x geprobeerd en nu ook de bovenste uitgevink zal zo even kijken

Vink formulier gegevens eens aan? En evt wachtwoorden.

@Ruud wrote:

Vink formulier gegevens eens aan? En evt wachtwoorden.

Yes het is gelukt :dance: :clap: thanks

Rooike en andere ook bedank natuurlijk