@ruud wrote:
Heb je hem dan toevallig op schoot gehad of op een kussen oid?
Klinkt als een mogelijk temperatuur probleem.
of dat of een airflow-block (dan issie nog niet te warm, maar de sensoren registreren edn te lage luchtstroom, en om schade te voorkomen klapt 'ie uit), je hebt van die kussentjes bij de winkel met blauw en geel met een zachte onderkant en een stevige bovenzijde om laptops veilig op schoot te kunnen zetten.
Mamy heeft hier dat probleem niet, HP-laptops hebben de airflow van de zijkant af gelukkig 8)
:evil: :wall:
Ik word niet goed!!! Ik heb dus geprobeerd om met jouw link aan de gang te gaan, DannySan, maar het vereist wat zoekwerk om een evt fout bestand te vinden, en die tijd heb ik dus niet, omdat het systeem dan al weer opnieuw opstart… Om gek van te worden. Als ik de pc goed en wel weer aan heb staan dan start hij alwéér opnieuw op.
Zou het niet makkelijker zijn om de pc te formatteren en dan opnieuw te installeren? Of is het probleem daarmee niet opgelost?
Ik baal echt, want ik moet zometeen weer een foto-opdracht doen en daar heb ik mijn pc echt bij nodig. Foto’s bewerken op een laptop is geen doen.
@ruud wrote:
Heb je hem dan toevallig op schoot gehad of op een kussen oid?
Hij staat op tafel…
Maar ja, wel onderhand de hele dag aan :oops:
Toch maar meer afzetten dus hahahaha!
@DannySan wrote:
@ruud wrote:Heb je hem dan toevallig op schoot gehad of op een kussen oid?
HP-laptops hebben de airflow van de zijkant af gelukkig 8)
Mijn is ook van HP… en klapt dus echt uit… :think:
Die airflow zit idd aan de linkerkant hier bij de mijne…
Maar dan snap ik het dus niet.
Aan de onderkant (op tafel) is het soms best heet/warm, aan de linkerkant ook…
De onderkant wordt wel warm maar de koeling zit aan de zijkant. Draait de fan wel?
Danny heeft pas gepost hoe je in je event log kunt kijken. Dan kun je mogelijk zien waarom de laptop uitgaat.
@Kay30 wrote:
:evil: :wall:
Ik word niet goed!!! Ik heb dus geprobeerd om met jouw link aan de gang te gaan, DannySan, maar het vereist wat zoekwerk om een evt fout bestand te vinden, en die tijd heb ik dus niet, omdat het systeem dan al weer opnieuw opstart… Om gek van te worden. Als ik de pc goed en wel weer aan heb staan dan start hij alwéér opnieuw op.
Zou het niet makkelijker zijn om de pc te formatteren en dan opnieuw te installeren? Of is het probleem daarmee niet opgelost?
Ik baal echt, want ik moet zometeen weer een foto-opdracht doen en daar heb ik mijn pc echt bij nodig. Foto’s bewerken op een laptop is geen doen.
Opnieuw windows erop zou het probleem zeer hoogstwaarschijnlijk wel verhelpen, maar dan ben je nog wel even zoet voordat alles weer ‘up and running’ is…
Ik zou eventueel op afstand mee kunnen helpen/kijken indien gewenst, maar dan moet je me even een pb’tje doen.
@ruud wrote:
De onderkant wordt wel warm maar de koeling zit aan de zijkant. Draait de fan wel?
Danny heeft pas gepost hoe je in je event log kunt kijken. Dan kun je mogelijk zien waarom de laptop uitgaat.
Ja de fan draait…
Ik zal het begin eens terug lezen van dit topic!!!