Ik vroeg me af of de plastice versie van Thomas de trein ook op een houten brio/eichorn treinbaan past. Wie weet dit? In de winkel kunnen ze dit niet met zekerheid zeggen.
Groetjes Anne
Nee denk niet dat dat gaat passen hoor!
Wij hebben de plasticen en zelfs daar zit verschil in :think: heel veel mensen weten dit niet en kopen soms een doos die niet eens past bij de rest.Ik let dus goed op dat ik alles heb van take allong :mrgreen:
als ik me nu bedenk, volgens mij rijdt lucas wel met zijn metalen thomastreintjes(take-along serie) op de houten treinbaan, maar de rails passen niet aan elkaar… weetook niet of het goedpast hoor… maar hij doet het in elk geval wel
Ik heb een site op internet gevonden waar ze de thomas treintjes in het hout verkopen en daar staat bij dat ze op Brio passen. Ik ga daar maar wat treintjes bestellen. Bedankt voor jullie antwoorden!
Groetjes Anne
Wil net zeggen, voor de treinbanen van Brio heb je echt de houten Thomas treinen nodig.
Mijn moeder blijft zich steeds vergissen en take alongs kopen voor Ryan en die passen echt niet op de houten baan, de take alongs zijn te smal namelijk.
En als extra tip: Toys R us heeft een hele verzameling houten treintjes
Bedankt voor de tip! Dat scheelt weer in verzendkosten
Groetjes Anne