Hallo dames,
Mijn dochtertje vindt water geweldig!! Dus ik heb er altijd 10 minuutjes in haar badje. Alleen moet ik haar constant vasthouden anders glijdt ze naar benee.
Ze kan wel zelf zitten, alleen in het badje niet :shifty:
Ik wil een badring kopen, maar zijn die alleen voor een bad gemaakt, of ook voor de kinderbadjes?
Je hebt ook van die lig dingen die je in hun badjes kunt plaatsen, maar zij wil echt zitten enzo.
En waar zijn ze redelijk qua prijzen behalve prenatal (24 euro).
Bedankt!
:think: die van ons paste toen niet in het baby-badje, en ook niet in dat badje van een vriendin van mij.
Deanne heeft het maandenlang geweldig gevonden om juist wel in dat lig-ding in bad te hangen, maar kan me voorstellen dat het per kindje verschillend is.
Wat je eventueel zou kunnen proberen is bij de Hema ofzo (die hebben 't sowieso) een anti-slip-matje te kopen voor in het babybad. Misschien dat ze dan wel blijft zitten zonder uit te glijden? Werkte hier perfect :thumbup:
Nee, dat past helaas niet… Ze passen alleen in een groot ligbad en niet in een babybadje. Een badje is daar te smal voor en de meeste badjes hebben zo’n ribbel in de bodem. Wel jammer, want wij zaten met precies hetzelfde probleem.
Bedankt voor de antwoorden!! :thumbup:
Ik stond gister op het punt een te kopen (medewerker zei: jaa die past wel hoor :roll: Maar ik wilde er even over nadenken). Nou goed, zou me alleen heen en weer gaan kosten. Jammer dat ie niet past.
Ik ga een slipmatje proberen. Jiska, zo een ligding is inderdaad handig, hopelijk in de toekomst voor broertje of zusje. Maar ze wil liever zitten…
Ik moet haar nu telkens vasthouden, en dan ben ik na max 8 minuten klaar, terwijl ze eigenlijk makkelijk nog kan spelen… en zo een hulpding is alleen maar ideaal. Jippie hoe deden jullie dat?
We hebben heel lang het badje nog gebruikt, eigenlijk tot vorige week. Maar dan moest je haar inderdaad steeds vasthouden, anders gleed ze onderuit. En nu kan ze natuurlijk allang stevig zitten, maar wil ze steeds staan en over de rand hangen. Dus dat is ook niet veilig meer. We gebruiken nu de badring en dan in het grote bad. Alleen is het nadeel dat er vrij veel water in het bad moet, voordat ze in het water zit. Maar het scheelt wel dat je je handen vrij hebt en nu kan ze lekker spelen.
hier pastte de badring wel in het babybadje!! :thumbup: k had een badje van de ikea!
Wat grappig dat ik dit hier tegenkom, ik zit met dezelfde vraag…Wij hebben nl wel zo’n ligding, maar een super enthousiast meisje dat al twee keer over dat opstaande dingetje tussen dr benen is ‘gehupt’…
Wilde dus ook weten of zo’n zitding ook in een babybadje past…
hmm zie ook dat je die zitdingen pas vanaf 7 maanden mag gebruiken…dus ook geen optie voor bij ons op dit moment…
Wij hebben een badje van Bébé Jou, dat past niet helaas…