Past de dreamy op de maxi taxi?

Past de dreamy op de maxi taxi?



Ik zit er aan te denken om mijn Buzz te verkopen, maar de dreamy te houden als die op de maxi taxi past :shifty:



wie weet het :think:

waar gáát het over …? :shifty: :oops:

http://link.marktplaats.nl/133578510 :think:

Ik heb boven nog een Dreami staan en die past zeker weten op een maxitaxi.

Een kennis heeft onze dreami toen geleend om op haar maxitaxi te zetten.



Ik heb m trouwens over :wink:

:dance: ja die dreamy idd :smiley:



ow dan ben ik superblij, dan kan de buzz de deur uit en koop ik tzt wel een maxi taxi :thumbup:



ik vind mn rode dreamy te mooi om weg te doen 8) :inlove:

wat voor taxi wil je dan? De “buggy” variant ofzo :think:

ik dacht aan het onderstel :shifty: waar de maxi cosy en de dreamy dus op past… :shifty:

maar is dat los te koop? of is dat dan gelijk zo’n buggy? nee toch :think:

nee dan hebben we het over hetzelfde :wink:

:smiley:



maar ik zie hem nu dus staan voor 60 euri…zal ik ummaar op zolder leggen?

wie weet is zoiets tegen die tijd neit meer te koop in een degelijk staat :think:

ik zou hem nu kopen (als ik mezelf was :wink: )



Ja weet ik veel…

mail is al naar haar gestuurd :mrgreen:



je hoort het nog :lol:

ik heb de maxitaxi en had nog een dreamy van de quiny… en het past dat klopt, maar stevig is het zeker niet. De maxitaxi gebruiken we enkel op vakanties en is nu dus al kapot en wiebelig. Ik zou dus de buzz erbij bewaren…

@inkie wrote:

ik heb de maxitaxi en had nog een dreamy van de quiny… en het past dat klopt, maar stevig is het zeker niet. De maxitaxi gebruiken we enkel op vakanties en is nu dus al kapot en wiebelig. Ik zou dus de buzz erbij bewaren…




hmm ik heb wel met die taxi gereden met de dreami erop.

Was niks mis mee. Anders moet je het een keer uitproberen Guusje.

een kennisje van mij deed het zo…en ik wil gewoon de buzz niet meer.

dus als ie voor 60 euro aan gort gaat, dan kijk ik dan wel hoe en wat.

misschien zit uk dan wel nog meer in de draagdoek, of wil ik een duowagen :shifty:

maar de buzz staat hier in de weg, en in die leeftijd had ik tom vooral in de draagdoek :inlove:

toen ie daar te zwaar voor werd ging ie in de maclaren :shifty:

het functioneerde ook prima met de dreamy op de taxi hoor, maar het onderstel heeft er wel flink van geleden, en is nu dus helemaal wiebelig. Wij hebben er nu namelijk de buggiezit op, en die is dus kapot. (hij blijft niet meer recht staan de rugleuning, nou is dat wel op te lossen hoor…) Mijn Quinny is gewoon versleten… dus ben nu eigenlijk aan het onderzoeken welke oplossing het goedkoopst is aangezien Lieke voorlopig nog niet alleen lang loopt, maar ook weer te oud is voor een heel nieuw exemplaar…



Wat wil je voor de Buzz hebben en waar woon je? :wink:

guusje over welke uk heb je het nu eigenlijk 8)



project in wording?

dat vroeg ik me ook af… :lol: :wink:

mijn eierstokken rammelen flink :wink: 8) maar ze moeten nog even 1.5 jaar wachten :shifty: tot de studie van mijn man klaar is ( altijd handig een paar extra handen in de nacht :wink: ) en tom bijna naar school gaat ( altijd handig even slapen overdag :wink: )



maar ja…dan hoop ik toch wel weer er voor te gaan :inlove:



edit: maxi taxi is gekocht :dance: