passieve luie mama

hmfffffff opluchting… ik ben niet de enige :oops: :mrgreen:

Hier ook hoor…geen energie om wat fatsoenlijks te doen. En de kinderen zijn ook niet erg in hun luistermodus, heb net 4 uur op de monteur van de thermostaat moeten wachten dus ben een ijskonijn nu…en dan eten we ook nog frietjes vanavond… :sick:



Vanavond helaas wel actie, want de kinders moeten onder de douche en dan gaan ze op tijd plat…en ik niet lang erna. :lol:

Wat een herkenning! Ik voel me af en toe een afschuwelijk slechte mama omdat ik af en toe zo’n bui heb… maar blijkbaar hoort het erbij en heeft iedereen dat wel eens! Ik voel me ineens een stuk beter :mrgreen:

Jaaa ik voel me ook beter nu ik dit allemaal zo lees.

Jesse heeft lekker lang ligge pitten Pas om 15.45 werd ie weer wakker heerlijk Ik was net aan de telefoon toe hij wakker werd dus met foon naar boven en Jesse meekletsen.

Nu zit ie lekker te spelen relax wel.

Alleen dat eten zit me nog dwars geen zin in maar goed moet wel want gister heeft ie al patat bij oma gehad dus nu moet het gezond.



Groetjes

en ik maar denken dat ik de enige moeder ben met een day of.



man wat een nare dag nergens zin in lekker 2 uur op bed gelegen toen kai ook naar bed ging.

hem met de boekjes laten spelen terwijl ik dat eigenlijk niet goed vind(gaan ze stuk hij bladert te fanatiek )



marie beeld kaopt gegooid bijna nog een beeldje stuk en tot slot ook nog aan het snoertje van de wii sensor boehoe.



maar joeri komt zo thuis en dan mag ik even heerlijk me uitleven met weet ik nnog niet hahahahha

Meiden, heeeerlijk…



Toen ik begon dacht ik… kan me niet voorstellen dat ik de enige ben, maar je kan niet weten he…

Dus ben ik wat aan de voorzichtige kant gaan zitten met mijn luie dagen… t is echter zeker niet elke maand, maar denk ook wel vaker dan 2a3 keer hoor… dus wat mij betreft doet het ook goed dit te lezen :mrgreen:



Als ik erover nadenk dan is het denk ik zo 1ns per 6 weken echt een dag mis. Dan is het zo een dag als vandaag die op geen enkel moment fit is.

Maar verder natuurlijk wel af en toe van die dag momenten, dat je er even een uurtje geen zin aan hebt.

Dat vind ik niet zo een punt, maar die hele dagen, mennnnn dan voel ik me echt een onwaardige moeder hoor… :shifty:



De meeste dagen vallen trouwens wel in de winterperiode, ik mag dan roodharig zijn en snel verbranden, maar ik ben gek op de zomer, de warmte, de vrolijke mensen, de vrolijke zomerjurkjes en stoere korte broeken bij kindjes, de fleurige bloemen enz enz…

Dus van dit weer… word ik altijd zo… pfffff :roll:

Ja ik heb dat ook, 1 keer per maand … de dag dat die rooie f*king duivels komen … :evil:



maar gelukkig weet noor dit al lang en help me enorm die dagen … maar raad eens …



vandaag is die dag :evil:



heb een salade gemaakt en er light een biefstuk in de koelkast voor grote en kleine noor. dus die kunnen vooruit, verder doe ik niets hehe…



behalve naar de winkel zo … want ik MOET eten halen, hebben een feestje morgen … :mrgreen:

Hier ook heerlijk vanmiddag op de bank met een boek :oops: , met als gevolg dat de vloer hier nu vol staat met playmobil waar nu ook mee gespeelt wordt door 1 kind en de tafel met strijkkralen waar het andere kind nu mee bezig is maar goed we hebben ons alledrie goed vermaakt :mrgreen: 8)



Heb dat ook wel hoor zo eens in de zoveel tijd, het wordt wel makkelijker naarmate ze groter worden :angel:

Nou ik vind het belachelijk. Heb dat echt nooit! Vind dat dat niet kan als je moeder bent hoor! Echt…



(:liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :lol: :wink: )

@Mellie wrote:

Zo zit Ryan al sinds de ochtend aan de Gaystation :oops:




haha Mel, heb je die van Geer of Goor gehad?

@Mellie wrote:

Zo zit Ryan al sinds de ochtend aan de Gaystation :oops:




Aan de wat??? :mrgreen:

Herken het wel hoor, die luie dagen, plan ze zelfs in! Gisteravond alle boodschappen voor de komende 5 dagen gehaald. Vanmorgen om 8 uur opgestaan, brood voor de kids gemaakt, thee gezet, koek voor school gepakt en half 9 lag ik er weer in! Dacht dat ik de wekker op 10.30 had gezet maar werd dus om 12.10 uur wakker toen ze weer uit school kwamen! :oops: :oops: :mrgreen:

In mijn pyjama naar beneden, broodje met ze gegeten, mail doorgenomen, beetje weggestreken. ( moest wel want mijn uniformen zaten er tussen) toen ze weer naar school waren op mijn gemak gedoucht, aangekleed en naar mijn werk gefietst. :dance:

Ik heb het vandaag… Ik lig nog steed in mijn bedje met lapdoos en G. zit met de kids in de woonkamer…

Maar ik heb helaas pech zo want ik moet zo even snel boodschappen doen en dan werken…



Vanmiddag komt in het verzorgingstehuis waar ik werk 56 pieten en de Sint :roll: heel leuk voor de oudjes en voor de jonkies maar niet voor ons… Samara neem ik mee, is wel zo leuk voor haar…



Maar het liefste wil ik gewoon blijven liggen hoor

56 pieten??? WOW!

had allerlei plannen voor vandaag… maar ik stop ze maar in de kast voor een andere keer… ik voel me belabberd, dus hou een lekker pyjama thuisdagje…

ben van de luie wagen gevallen! Met noah naar zwemles om 10uur. daarna een uur huiswerk met hem gedaan. toen met ava gevochten om haar te doen eten. zit nu met een snotterende ava op de bank kook programmas te kijken en te interwebberen. wie komt mij even een boterham voeren??