Pas op met dit speelgoed: 2in1 telefoon en piano

Marith had op haar verjaardag van mijn moeder en stiefvader een leuk muziekding gekregen. Ene kant is het een telefoon, als je het omdraait heb je een piano. Hij staat in de intertoysgids op pagina 47 rechtsonderaan.



Marith was er na haar verjaardag mee aan het spelen en ik ging even bij haar kijken bij de box.

Ik kwam net op tijd! Ze kwijlde en dat vond ik raar want die tijd hebben we gehad. Opeens zag ik dat ze iets in dr mondje had. Ik heb niet nagedacht en heb zo met mijn pink het er uit gevist.

Zie foto… het is een klein sterretje dat er voor de sier op zit, links van de toetsen zie je een gat.



Dus dat speelding afgelopen weekend mee genomen naar Friesland en met mijn moeder naar de speelgoedzaak met de kassabon.

Ik mijn verhaal doen aan een meisje achter de kassa en toen zei ze ik zal het overleggen.

Opeens stond de eigenaar achter me en die zei: de telefoonmevrouw…

Uhm hij bedoelde mij…?

Hij zei wat wilt u: een ander exemplaar, of uw geld terug, maar ik wil ook wel even secondelijm pakke, dan maak ik het voor u…

Ik stond even perplex

Die vent had gewoon de gek met me, hij nam mijn verhaal niet serieus.

Ik zei nou: ik zoek wel wat anders uit, dat ding wil ik niet meer in huis.

Hij vond mijn reactie overdreven, maar hij zei: Ik kan u het geloof niet geven dat het niet weer zal gebeuren…

Wat moet je nou met zo’n eigenaar/vent.



Wij hebben een vormenstoof/emmer van little people voor het zelfde bedrag mee genomen en ik laat mij nooit weer in die zaak zien.



Vandaag heb ik met de intertoys-klantenservice gebeld en mijn verhaal gedaan.

Die vrouw nam mij wel serieus ik zat bijna te :cry: aan de telefoon.

Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik net op tijd was bij Marith.

Mevrouw vertelde me dat ze het een kwalijke zaak vind, de manier waarop de winkeleigenaar hiermee om ging. Ze zei ik ga hem hierover bellen, we hebben hier protocollen voor die hij moet opvolgen.

Ook vroeg ze mijn adres want ze wou me iets opsturen zodat we nog wat voor Marith kunnen kopen/uitzoeken.

Ik denk een waardebon van een euro of vijf.

Ze was blij dat het zo goed afgelopen was.

Nou wij ook.

En na dat telefoontje voelde ik gerechtigheid (zwaar woord hé).

Ik heb die mevrouw nog bedankt voor het luisteren! Ik had gewoon een brok in mijn keel.



Edit beheer commerciële link verwijderd

oh jee wat een verhaal :hug:

die telefoon was hier ook zeker niet meer binnen gekomen geen haar op mn hoofd die daar aan dacht.

en wat die meneer van de winkel voor reactie geeft dat kan niet :hand: zo sta je een klant niet te woord klant is koning toch nou ver te zoeken dus bij die speelgoed winkel.



hopelijk speelt ze net zo fijn maar voor al veilig met het nieuwe kado :hug:

O jee das schrkken zeg, en ik vind ook zeer zeker dat zo een onderdeel niet los mag gaan, vooral niet bij speelgoed voor zo een kleine kinderen.



En die winkeleigenaar moest zich schamen, evengoed, maar gelukkig niet gebeurd was jou meissie erin gestikt of ze had t ingeslikt.



Gelukkig dat je zo snel handelde :hug: :hug:

gelukkig is het goed gegaan!!!



die man van die winkel heeft vast zelf geen kinderen, dat ie zo reageerd…

:shock: wat een zak zeg :naughty:



:hug: :hug:

Zo’n man zou je toch meteen een peer verkopen :evil: Zo’n reactie kan toch echt niet! Secondelijm pakken, nou ja! Ja, om je lippen aan mekaar te plakken, sukkel! :evil:



Die mevrouw aan de telefoon was tenminste correct! Echt top :thumbup: Zo hoort het en leuk die extra reactie van een bon, helemaal super.

hoezo dan hij vraagt toch of ze wat anders wil uitzoeken of dat hij het wil maken voor haar… snap niet echt waarom er zo’n probleem van wordt gemaakt…

Het gaat erom dat hij haar niet serieus nam

@mamavan2meisjes wrote:

hoezo dan hij vraagt toch of ze wat anders wil uitzoeken of dat hij het wil maken voor haar… snap niet echt waarom er zo’n probleem van wordt gemaakt…




ja jij zou er genoegen mee nemen zeker dat ie het ging plakken, nou dat had je ook zelf thuis kunnen doen en dan het risico lopen dat er nog een sterretje los zou gaan.



Nou tuurlijk ik mocht wat anders uitzoeken.

Maar daar is de kous nog niet mee afgedaan.

Er moet serieus mee om gegaan worden en er moet een melding naar de winkelketen/fabrikant.



Stel dat jij zo’n ding voor je kind voor Sinterklaas krijgt, dan wil je dit toch ook niet mee maken. Het mag gewoon niet los/kapot gaan…

Hoe dan ook, JIJ bent je rot geschrokken en JIJ bent verhaal komen halen, dat moet je als winkel eigenaar gewoon serieus nemen en niet aanbieden het weer op te plakken met secondelijm :roll: Ik zou dan ook pissed zijn geworden.



Fijn dat jij je nu goed behandeld voelt, want je kunt er best van schrikken! :hug:

@mamavan2meisjes wrote:

hoezo dan hij vraagt toch of ze wat anders wil uitzoeken of dat hij het wil maken voor haar… snap niet echt waarom er zo’n probleem van wordt gemaakt…


O nee weer overdreven zeker… ? haar dochtertje had er wel in kunnen stikken zeg!





Ik kan me de reactie van ts goed voorstellen. Ze is zich rotgeschrokken.

Gelukkig is het goed gegaan met je kleine meid!!

jee anita! :shock:



wat een ontzettende nare man ik snap je helemaal dit mag niet en kan niet!

en dan ook nog zo;n reactie geven je moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren als zo;n ding in haar keel schiet!

ben benieuwd wat ze er nog meer aan gaan doen



dikke :hug: voor jou en marith

Jeetje, waar in Friesland was dat?! Gelukkig is het goed gekomen!

@mamavan2meisjes wrote:

hoezo dan hij vraagt toch of ze wat anders wil uitzoeken of dat hij het wil maken voor haar… snap niet echt waarom er zo’n probleem van wordt gemaakt…




Meen je dat nou?



Jij vind dat serieus oke als hij met een fles secondelijm aan de slag zou gaan?

Al zou het om Robin gaan, die niks meer in zijn mond stopt, zelfs dán zou ik nog geen genoegen nemen met een kapot artikel dat iemand dan wel even gaat lijmen.

O knul, is je racebaan in 2-en? Kom maar, dan gaan we even de rol ducktape halen…







Anita, ik ben blij dat je het gemeld hebt, wij hebben gisteren onze 5 December lijstjes gemaakt voor beide heren en deze had ik voor Lucas ook gezien.





Ben blij dat je nu een mooie vormenstoof hebt en je wellicht nog een leuke bon krijgt.

Geloof meteen dat je enorm geschrokken bent!

Gelukkig was je op tijd en is je meisje oke… :hug:



Vind het elke keer weer vreselijk als ik lees hoe producten voor kleine kinderen soms echt waardeloos zijn.

Ik stond maandag met dat ding in mn handen bij de speel-o-theek, maar bedacht met toch dat Jara er te klein voor is…Gaat m dus helemaal niet meer worden :hand:



Wat zullen jullie geschrokken zijn :hug:

Jeetje joh ik heb ook nog met dat ding in m;n handen gestaan…maar komt er nu dus echt niet in!

En wat een nare reactie in de winkel van die man…gelukkig begreep de mevrouw aan de lijn je beter!

Nou wat een rare reactie van die eigenaar zeg :hand:

.

Zelf kinderen hebben of niet, hij kan zich toch wel inleven … hij runt een speelgoedwinkel … tjeeee :hand:



Ik snap dat je perplex stond.

Je zou toch zó terug willen gaan om hem het eens haarfijn uit te leggen :eh:

@Fryskefaam wrote:

Jeetje, waar in Friesland was dat?! Gelukkig is het goed gekomen!




Bergum/Burgum

Dus niet naar de intertoys/marskramer in Bergum gaan.

Dat is een dubbele winkel, één eigenaar, twee winkels

Het hoeft niet zo te zijn dat dit ook met andere dingen uit deze serie gebeurt.

Kreeg vandaag een brief hierover thuis waarin stond dat wij de eerste zijn ide het melden. Dus waarschijnlijk verder nog niet gebeurt, of mensen melden het niet.



We kregen bij de brief een kadobon van Intertoys voor €10,-

Vind ik toch netjes!