pas op met BELLENBLAAS!!!

2 jurkjes; ik zou ervoor tekenen :evil: meerdere shirts, leggings etc :roll:



PM:morgen of uiterlijk overmorgen bellenblaas de deur uit 8)

hier was het al bij nummer 1 duidelijk. Dus geen belleblaas in goede kleertjes. Soms bellenblaas in oude kleertjes.

In zwemkleding is bellenblaas wel geoorloofd.



Maar nog handiger. Ik heb een stapeltje goedkope maar dikkere T-shirts gekocht in maat S.

Als er gekliederd word, met bellenblaas, in de keuken of verf of klei gaan die even over alle kleding heen. Zitten vol vlekken, maar dat boeit me niet.

zelf bellenblaasspul maken lukt hier niet, of ik maak het niet goed met afwasmiddel…

dat verklaart inderdaad een hoop van de onverklaarbare vlekken! :?

o, goed om te weten zeg. Hier mogen ze vanaf nu dus alleen nog maar bellenblazen in oude kleren.



Je moet er toch niet aan denken, dat je een net nieuw mooi setje kleren kan weggooien :naughty:

@knipoogje1983 wrote:

dat verklaart inderdaad een hoop van de onverklaarbare vlekken! :?


HIER OOK :shock: :shock: :shock: Ik stond laatst weer op t punt om er een topic over te openen… oh allemaal nieuwe zomershirtjes weg moeten gooien door die troep!! Bedankt, die rotzooi komt er dus niet meer in!!!

Mijn buuf heeft de witte shirtjes en jurkjes van Benthe die verknalt waren in de chloor gewassen en die vlekken zijn er, met moeite uit :dance: :dance: :dance: :dance:

Kun je helaas natuurlijk niet met alle kleding doen, maar ik ben, voor nu, wel superblij…

Een jurkje had ze maar 1 keer aangehad…