Hi,
Vraagje of jullie dit herkennen.
Ben in december gestopt met de pil. We willen toch proberen om voor een derde te gaan.
Maar nu heb ik al een paar dagen hele pijnlijke onderbuik. Net of ik ongi moet worden.
Maar dat kan gewoon nog niet. De rode duivels zijn pas sinds 3 jan weg.
Mijn lichaam is waarschijnlijk gewoon van slag omdat ik gestopt ben Maar ik kan mij dit niet van de vorige keren herinneren.
Wie had dit ook?
Groetjes,
Petite
Hoi hoi,
Ik had hier idd ook last van. Het gevoel van ongi moeten worden en een soort van steen in je buik. Het heeft waarschijnlijk toch met het ontpillen te maken. Bij mij is het iig over gegaan.
Succes ermee!
Misschien heb je last van je eisprong?
Ik heb nl zo rond mn eisprong ook zo,n last van mn buik.
Een drukkend gevoel,alsof er iets dwars zit.
Na mn eisprong is het ook weg.
Na mn eisprong is het ook weg
Na mn eisprong is het ook weg.
Ik heb nu ook al een week een pijnlijke rechter onderbuik. Ik voel het met lopen, met hoesten, niezen. Heel vervelend.
Tis inderdaad zo’n zeurend gevoel en af en toe stekend.
Ik heb ook écht geen flauw idee wat het is.
Mijn cyclus is normaal netjes 27/28 dagen, daar kan ik de klok op gelijk zetten. Ik ben al ruim 1,5 jaar van de pil af dus ontpillen zou eigenlijk af moeten vallen, dat kan 't volgens mij niet zijn.
Volgens mijn cyclus zou ik morgen mijn eisprong moeten hebben, helaas ben ik dus niet gezegend met het kunnen voelen dat hij er inderdaad is.
Ik heb zitten denken wanneer deze pijn is begonnen, en dat is de dag nádat mijn ongi voorbij was. Het kan toch niet zo zijn dat je eisprong al kort ná is?? Ik snap er écht niks meer van
Ik heb dat idd ook weleens gelijk na mijn menstruatie. Best vreemd :think: . Ik weet ook echt niet wat het zou kunnen zijn.
Ik heb dit ook, ben sinds september van de pil af.
En 9 januari ben ik voor het laatst ongesteld geweest.
We hebben flink ‘geklust’ rond de eisprong, maar heb sinds die tijd enorme steken onderin mijn buik en slijmerige vloeistof in mijn slip en op het toiletpapier.
Zijn dit verschijnselen van het zwanger zijn?
Ik heb namelijk wel zo’n gevoel…