partner, en voeden in t openbaar

Ik ben benieuwd wat jullie partners en van vinden als je in het openbaar wilt voeden.



Mijn vriend vindt het dus maar niks…

Gister waren we op het strand en Noémi wilde graag eten, ik dacht geen probleem, lekker in t zonnetje, trui omhoog en drinken maar :smiley:



maar nee ik ‘moest’ terug naar de auto, want mijn vriend vindt het maar niks. Hij zegt mensen hier (Franse platteland) zijn dat niet gewend en zullen raar kijken. En ook ivm mijn borsten, dat vindt hij ook maar niks (hoewel je bijna niks ziet)



Ik zelf snap dit niet zo goed eigenlijk, ik ben er juist trots op dat ik mijn kleine meisje voed, en dat mag best gezien worden. Ik zou persoonlijk zelf niet in een supermarkt ofzo gaan voeden, maar dat is meer omdat ik me dan niet op mijn gemak zou voelen met al die drukte en lawaai. Maar het strand, bos oid, geen probleem, toch??



Wat vinden jullie partners er van?

hub vond het prima, geen problemen mee! lekker makkelijk juist! :thumbup:

Ik moet echt eerlijk zeggen dat hij daar niets over te zeggen heeft :shifty:

Gelukkig heeft hij dat ook niet 8)

Maar als hij zou zeggen ‘‘nee dat doe je maar in de auto’’ dan zou ik zeggen ‘‘dan ga jij lekker in de auto zitten of kijk je een andere kant op’’ :shifty: :oops: :angel:



Je ziet er niets van en dát vind ik nu juist het makkelijke van bv…dat je het zo kan geven…

Ik doe het idd ook niet in een supermarkt oid maar in het bos,park,strand echt wel!

Ik denk dat maar weinig mensen het door hebben dat je zit te voeden als je goede kleding aan hebt :thumbup:

hier ook geen enkel probleem hermee,

alleen als het erg rumoerig is dan rade hij me aan om effe in de auto te gaan zitten, omdat de kleine dan niet zo zeer wordt afgeleid door de geluiden om hem heen…



het is denkelijk ook een kwesitie van wennen :mrgreen:

ik zou het zelfde gezegd hebben als renzosmam.

hij had er ook geen problemen mee als hij het wel had, had hij een probleem!

Mijn vriend twijfelde: aan de ene kant vond hij het maar niks, en was hij ‘bang’ voor wat anderen zouden denken. Aan de andere kant was hij ook erg trots en vond hij het maar wat gemakkelijk dat we Leonie direct konden ‘bedienen’. :mrgreen:

Hier een man die dacht dat mannen op mijn borsten zouden geilen… :roll: En nee, misschien toch een pashokje in Fai…

Nou, dat heeft ie geweten… :hand:

Als je al iets ziet van mijn tiet, en iemand geilt erop is dat ZIJN probleem, niet t mijne… dan is er iets mis met die kerel… :mrgreen:

Bovendien heb ik geen zin om mij in een pashokje te settelen als het onnodig is… en ik kan er niet tegen dat hij denkt vanuit zijn bekrompen mentaliteit en dat ik me daar aan moet aanpassen… Dus die discussie was na 5 min voorbij hoor… :snooty:

En nu… nu vind ie het de normaalste zaak van de wereld… nu voel IK me soms weleens opgelaten en zegt hij: ah joh trek je daar niks van aan… gewoon lekker tiet geven… :mrgreen:

Hier juist het tegenovergestelde! Ik zag er echt enorm tegen op, voeden in het openbaar, ben een beetje preuts :oops: en mijn vriend stond er juist helemaal achter. “Ja, ze moet toch eten” zei die en “Wat kan het jou schelen, je kent die mensen toch niet”. En nu ben ik er wel aangewend, en is het inderdaad alleen maar makkelijk.

Ik heb zelf nog geen kinderen, maar ik zou ook gewoon lekker voeden hoor als ik jou was. Inderdaad, dan kijkt je man maar even de andere kant op ofzo.



Mocht je hem wel een plezier kunnen doen, dan kun je ook een dekentje over je schouder heen leggen, waar je kindje dan onder ligt. Zo doet mijn schoonzusje het en niemand die iets ziet :wink:

Mijn vriend is er heel makkelijk in, in het begin nog makkelijker dan ik :thumbup:



Hij is er trots op dat ik BV geef en vind het ook heel vanzelfsprekend :inlove:

Mijn vriend vind het ook prima, maar verdenkt wel iedere man ervan dat ie stiekum een glimp van mn tiet probeert op te vangen.

Ik vind het ook wel wat grappigs hebben. Hij kan er zelf ook wel om lachen gelukkig.

Faizaa dat vindt mijn vriend dus ook t grootste probleem dat mannen naar mijn borsten gaan kijken…



Renzosman, ik ben t hier helemaal mee eens :thumbup: ik zei ook wel t zijn mijn borsten en niet die van hem.



Maar we hebben t er daarna nog goed over gehad en ik denk dat het de volgende keer niet tot zo’n discussie zal komen.

En ik heb even de antwoorden vertaald, dat was ook wel verhelderend voor hem. :wink:

@océan wrote:

Faizaa dat vindt mijn vriend dus ook t grootste probleem dat mannen naar mijn borsten gaan kijken…



Renzosman, ik ben t hier helemaal mee eens :thumbup: ik zei ook wel t zijn mijn borsten en niet die van hem.



Maar we hebben t er daarna nog goed over gehad en ik denk dat het de volgende keer niet tot zo’n discussie zal komen.

En ik heb even de antwoorden vertaald, dat was ook wel verhelderend voor hem. :wink:






:mrgreen: ja ik begrijp het wel hoor… dat vond die van mij dus ook :thumbdown: Hij ziet het niet als tiet voor je kind op dat moment maar als sextiet… :mrgreen: en dan zit jij daar, en allllll die kerels zien jouw borsten…

Maar ik denk echt dat hij er aan moet wennen… je zult ook zien dat de meeste mannen wegkijken want een kind aan die sextiet maakt het opeens niet meer zo aantrekkelijk… :wink: dus kijken ze wel weg…

Ze kunnen dat niet scheiden he, sex en boobs… :roll:

Komt goed, hij moet er echt aan wennen denk ik…

hubbie vind het alleen maar leuk, openbaar voeden :stuck_out_tongue:

zaterdag in de ocean van de burgers zoo, wel iets verdekt opgesteld hoor, maar genoeg bekijks van passerende kindeen en andere jonge ouders :mrgreen:

ik ben zo blij dat je gelijk kunt voeden , bv is zo ideaal!



we voeden ook openlijk bij vrienden, familie en onder het oog van onbekenden die daar weer langs komen. tja dat heb je met de feestdagen he!





bij anne meindert lukt de bv niet helaas en hebben we 8 maanden alle voeding afgekolfd en via de fles gegeven.

het kolven hebben we ook overal gedaan, bos, zee, strand, maar ook op de camping 2x in nederland en 14 dagen zuidfrankrijk.

ik heb me nooit ergens verscholen, ookal ziet kolven dr best wel naar uit … live bv is mooi en vertederend…

maar hubbie vind het zo prachtig dat ik onze kinderen kan voorzien van hun melk, hij is zo trots dat hij dat de hele wereld wel wil laten zien



-vandaar dat hij net ff die drempel weg kan nemen om op een rare lokatie te voeden :mrgreen:



ik ben super trots op mijn hubbie :smiley:

Hier was er ook even over getwijfeld. Maar met oud en nieuw feest 's middags en begin v/d avond in een klein gezelschap en kerstdag bij mijn ouders hebben we wel openlijk BV gegeven. Anders moest ik me constant afzonderen.

's Avonds met oud en nieuw waren we in groot gezelschap, toen heb ik 's avonds (toen iedereen er eindelijk was) me wel met wat vriendinnen afgezonderd op een slaapkamertje… een kletshalfuurtje zonder de mannen. :wink:



Mannen die daar problemen mee hebben… beseffen niet dat op tv, bushokjes, internet veel meer bloot te zien is dan dat ene borst dat toch wel goed was bedekt met een theedoekje. :smiley: En het is voor goed doel.

Toch op zich kan ik me een beetje voorstellen dat ze dat ranzig vinden. Een beetje preutsheid…



Maar op strand lig je lekker eindelijk even… en dan moet je helemaal terug naar de snikhete auto, welja, tikkeltje overdreven hoor, leg er dan een handdoekje eroverheen of zit zo dat het niet zo zichtbaar is. Want… het is gewoon puur natuur dat je BV geeft!

tegenwoordig vind hij openbaar voeden niet meer zo nodig of geaccepteerd. Ik hoef het niet te verstoppen en voed Lieke eigenlijk alleen nog maar op haar kamertje, omdat dat voor ons prettiger is. Maar als we bijv bij opa en oma of schopa en schoma komen en ze vraagt erom dan gaat de trui wel uit. Op andere lekken komt het eigenlijk ook nooit vor dat ze vraagt… zou dus ook niet weten hoe ik of hij zou reageren.

Mijn laatste openbare voeding was in de dierentuin afgelopen zomer.

Bij Mateo heb ik heel kort gegeven en hij vond alles zo’n wonder dat hij er niet bij stil heeft gestaan…Mijn schoonmoeder is een beetje een snob en vond het helemaal niets dat ik mijn shirt omhoog gooide en Mateo de borst gaf (binnenshuis 8) )



Bij Micah heb ik langer gegeven en hij had een keer honger toen wij in de burgerking op schiphol zaten te eten. Dus ik shirt omhoog en de borst geven.

Sm was er toevallig bij.

Zegt Mark; ehm, zou je niet een rustig plekje opzoeken?

dus ik gelijk, waarom, je kind heeft honger, je ziet toch niets.



Dus Mark een beetje :shifty:



Ja maar al die mensen en wil jij dan niet rustig zitten (hij bedoelde het overigens allemaal goed hoor)…



Mijn schoonmoeder: JE KIND HEEFT HONGER!!!



Ik moest zo hard lachen, keek echt :shock: Dank dank…



Verder heeft hij er nooit iets over gezegd. Hij stond/staat volledig achter bv.



Maar goed, IK laat mij niet wegsturen door mijn eigen vent hoor…Dan is het echt hommeles.