Parting is such sweet sorrow... Bedankt Ruud!

we wisselen al de hele middag van rank maar hij verandert het steeds… nog rechten he :angel:

Teveel rechten he… :hand: Maandag is het over…nada knopjes dan kun je je uitleven. :mrgreen:

Mag pensionado ook dan? :mrgreen:

@Ruud wrote:

Mag pensionado ook dan? :mrgreen:

tuurlijk. Heel flexibel daar in het adminpanel.

Dat plaatje van die haan ook, lig onder mijn stoel…

:lol: :lol: :lol:

:lol:

Waar is de “ik vind het leuk” button! Kan Kim die straks even regelen?

Ik vind het leuk deze rank :mrgreen: :thumbup:

:mrgreen: Ik heb er even “dorre” bloemetjes bijgezet. Dat hoort wel bij zo’n kok bejaarde. :mrgreen:

Geraniums :angel: Daar moet je achter gaan zitten, niet onder :mrgreen:

@lydia wrote:

Geraniums :angel: Daar moet je achter gaan zitten, niet onder :mrgreen:

Kan jij dat niet regelen? :slight_smile:

Jaaaa de haan en dan met geraniums! :mrgreen: :lol: Ik moet om de een of andere reden ook denken aan te korte broeken, te lange sokken in sandalen en dan bretels erbij. :think: En dan met een wijntje in de schommelstoel op een veranda. :wink:

lees, het nu pas, Ruud bedankt voor alles!!

Zooooow…ik heb even iets gemist geloof ik :shock:

En inderdaad, de haan blijft hopelijk wel in het hok. Anders gaan we hier echt zonder kop kakelen… :mrgreen:

@mayo28 wrote:

Zooooow…ik heb even iets gemist geloof ik :shock:

En inderdaad, de haan blijft hopelijk wel in het hok. Anders gaan we hier echt zonder kop kakelen… :mrgreen:

mayo lieverd, geloof me: wij - kippemodies - hebben achter de schermen van kok héééééél luid gekakeld… zonder result: :cry: overmorgen zijn we onze haan als admin kwijt… :cry: :cry: :cry:

maar… hij blijft gelukkig op kok :dance: :dance: (wou bijna koT tijpen, nu het over kippen enzo ging :lol: )…

Gerda

Hmmm, ik heb ook even iets gemist…

Ruud, bedankt voor de oprechte en humorvolle manier waarop je modie was!

Gerda, zo bedoelde ik het ook ! Dat hij het opperhok verlaat is jammer, maar dat 'ie dan nog maar wel in de ren blijft :angel:

@Rhiannon wrote:

Jaaaa de haan en dan met geraniums! :mrgreen: :lol: Ik moet om de een of andere reden ook denken aan te korte broeken, te lange sokken in sandalen en dan bretels erbij. :think: En dan met een wijntje in de schommelstoel op een veranda. :wink:

:mrgreen: :mrgreen: :lol: Ik mis de pruimtabak nog 8)

Ruud, ik vind je bloemetjes wel erg troosteloos :frowning: Ga ze eens gauw water geven!

:slight_smile: die heb ik speciaal zo gekweekt Marietje. Een zeer zeldzame soort, treur geraniums.

Maar we gaan vanaf nu toch niet treurend door het leven :snooty: Onze haan blijft onze haan, alleen misschien niet meer haantje de voorste :wink:

En wij, wij kakelen er gewoon lustig op los hoor! En leggen zo nu en dan een ei :mrgreen:

Dus van mij mogen je bloemen water hebben :angel:

Welke kleur zullen we ze maken dan? We kunnen nog alle kanten op. :mrgreen: