we wisselen al de hele middag van rank maar hij verandert het steeds… nog rechten he
Teveel rechten he… Maandag is het over…nada knopjes dan kun je je uitleven. :mrgreen:
Mag pensionado ook dan? :mrgreen:
Dat plaatje van die haan ook, lig onder mijn stoel…
:lol: :lol: :lol:
:lol:
Waar is de “ik vind het leuk” button! Kan Kim die straks even regelen?
Ik vind het leuk deze rank :mrgreen: :thumbup:
:mrgreen: Ik heb er even “dorre” bloemetjes bijgezet. Dat hoort wel bij zo’n kok bejaarde. :mrgreen:
Geraniums Daar moet je achter gaan zitten, niet onder :mrgreen:
@lydia wrote:
GeraniumsDaar moet je achter gaan zitten, niet onder :mrgreen:
Kan jij dat niet regelen?

Jaaaa de haan en dan met geraniums! :mrgreen: :lol: Ik moet om de een of andere reden ook denken aan te korte broeken, te lange sokken in sandalen en dan bretels erbij. :think: En dan met een wijntje in de schommelstoel op een veranda.
lees, het nu pas, Ruud bedankt voor alles!!
Zooooow…ik heb even iets gemist geloof ik :shock:
En inderdaad, de haan blijft hopelijk wel in het hok. Anders gaan we hier echt zonder kop kakelen… :mrgreen:
@mayo28 wrote:
Zooooow…ik heb even iets gemist geloof ik :shock:
En inderdaad, de haan blijft hopelijk wel in het hok. Anders gaan we hier echt zonder kop kakelen… :mrgreen:
mayo lieverd, geloof me: wij - kippemodies - hebben achter de schermen van kok héééééél luid gekakeld… zonder result:

maar… hij blijft gelukkig op kok :dance: :dance: (wou bijna koT tijpen, nu het over kippen enzo ging :lol: )…
Gerda
Hmmm, ik heb ook even iets gemist…
Ruud, bedankt voor de oprechte en humorvolle manier waarop je modie was!
Gerda, zo bedoelde ik het ook ! Dat hij het opperhok verlaat is jammer, maar dat 'ie dan nog maar wel in de ren blijft
@Rhiannon wrote:
Jaaaa de haan en dan met geraniums! :mrgreen: :lol: Ik moet om de een of andere reden ook denken aan te korte broeken, te lange sokken in sandalen en dan bretels erbij. :think: En dan met een wijntje in de schommelstoel op een veranda.![]()
:mrgreen: :mrgreen: :lol: Ik mis de pruimtabak nog 8)
Ruud, ik vind je bloemetjes wel erg troosteloos

die heb ik speciaal zo gekweekt Marietje. Een zeer zeldzame soort, treur geraniums.
Maar we gaan vanaf nu toch niet treurend door het leven :snooty: Onze haan blijft onze haan, alleen misschien niet meer haantje de voorste
En wij, wij kakelen er gewoon lustig op los hoor! En leggen zo nu en dan een ei :mrgreen:
Dus van mij mogen je bloemen water hebben
Welke kleur zullen we ze maken dan? We kunnen nog alle kanten op. :mrgreen: