Parkpop

Hai,



Wie gaan er morgen ook naar Parkpop???



Ik met Saar

Mellie en Loeksel



Wie nog???

Ik twijfel heel erg. Heb eigenlijk nog genoeg te doen voor de vakantie…

Dus misschien…

Misschien wel :mrgreen:

Uiteraard; het Zuiderpark is zowat onze achtertuin… :wink: (en Matt Bianco komt! :mrgreen:)

OKee dan!!!



Ik ga dus met Mellie en Loeksel!!



We vallen vast op…

Ik: kort, zwart haar hemdje aan: grote tattoo rechterarm, of anders groen shirt eroverheen!!!



Ik hoop er wat kokkers tegen te komen!!!

Wij: lief en schattig kindje in een oranje buggy. :mrgreen:



Ik zal eens opletten, maar meestal loop ik zelfs bekenden straal voorbij, hahaha! :wink:

@Cynthia wrote:

Uiteraard; het Zuiderpark is zowat onze achtertuin… :wink: (en Matt Bianco komt! :mrgreen:)




Matt Bianco :shock:



Dat geeft een mens reden tot het wijzigen van de plannen van vandaag zeg!



Vond ik altijd zulke blije muziek :dance:

@Bren1970 wrote:

Hai,



Wie gaan er morgen ook naar Parkpop???



Ik met Saar

Mellie en Loeksel



Wie nog???


Vergeet Veroojuh niet :mrgreen:

Joline komt trouwens niet, ziek kindje :frowning:

@lenie wrote:

Ik twijfel heel erg. Heb eigenlijk nog genoeg te doen voor de vakantie…

Dus misschien…
ik twijfel ook nog heel erg.

Vind het wel harstikke leuk maar dinsdag gaan we idd op vakantie en ik heb nog een hoop te doen :shifty:

Veel plezier vandaag! :dance:

wij gaan toch eventjes rond half 2

Oooh Matt Bianco , ik wil ook!



Maar ga helaas morgen pas naar den Haag. Dagje strand en dagje Parade.

Iemand nog naar de Parade in den Haag morgen of overmorgen?? :wink:

@Cynthia wrote:

Wij: lief en schattig kindje in een oranje buggy. :mrgreen:



Ik zal eens opletten, maar meestal loop ik zelfs bekenden straal voorbij, hahaha! :wink:


Pff en nog als ze voor je neus zitten, jij staat met Bren te praten, ik ben klaar met Nina verschonen en wil opstaan en je loopt zó weg :lol:

Oooooh, sorry… :oops: Dat had ik dus helemaal niet gezien, slik… :?



Maar ja, ik voelde mijn ongeduldige man naast me, die vindt het allemaal maar niks. :wink:

Doen we gewoon een keer een picknickmeeting in het Zuiderpark joh, inclusief barbecue! :mrgreen:

@Cynthia wrote:

Oooooh, sorry… :oops: Dat had ik dus helemaal niet gezien, slik… :?



Maar ja, ik voelde mijn ongeduldige man naast me, die vindt het allemaal maar niks. :wink:

Doen we gewoon een keer een picknickmeeting in het Zuiderpark joh, inclusief barbecue! :mrgreen:


Ik dacht al dat je me niet herkende of zo…Ik had echt zoiets van: hoe kan dat nou, herkent ze MIJ niet? :mrgreen: (of juist wél en rende je daarom zo hard weg)

Maar picknick klinkt goed, daar is Bren ook wel voor te porren denk ik toch Bren?

Hahaha, jij gilde dat je je naam niet ging zeggen! :mrgreen: Maar ik herkende je direct hoor.

Picknicken in het Zuiderpark is erg leuk, wij hebben dat al regelmatig gedaan. Als we gewoon een beetje verdelen wat we meenemen…



En anders komen jullie een keer housewarming doen als we verhuisd zijn, zien jullie ook nog waar Nathalie (Pino) gewoond heeft. :wink:

hoe was parkpop??? ik ben toch maar niet gegaan. Veel te druk gehad en ben lekker in bad geweest

@Cynthia wrote:

Hahaha, jij gilde dat je je naam niet ging zeggen! :mrgreen: Maar ik herkende je direct hoor.

Picknicken in het Zuiderpark is erg leuk, wij hebben dat al regelmatig gedaan. Als we gewoon een beetje verdelen wat we meenemen…



En anders komen jullie een keer housewarming doen als we verhuisd zijn, zien jullie ook nog waar Nathalie (Pino) gewoond heeft. :wink:


Daarom, dat was zo lekker gekscherend van: je weet vast wel wie ik ben :mrgreen: (zo arrogant ben ik dus :shifty: )

Als picknicken hier net zo leuk is als bbq-en in het westerpark in Mokum dan komt dat helemaal goed :dance:

Housewarming is ook leuk, ziet ik eens een ander stadsdeel dan het Laakkwartier :mrgreen: Of we doen gewoon allebei :stuck_out_tongue:

En wat boodschapjes betreft komt het vast goed, als iedereen gewoon meeneemt wat ie lekker vind, of eerst met een lege koelbox de Jumbo in of zo? Ter plekke verzinnen wat je gaat eten is ook lekker spontaan en zo :slight_smile:



Jannigje: het was best leuk, volgende keer neem ik echter geen 4 jarige meer mee was steeds veel te bang dat ie zou verdwijnen, hij is nog drukker dan de drukte aldaar :roll:

Juul was ook niet te hanteren, die glipte steeds weg. Toine is echt wel een paar kilo afgevallen door al dat achterna rennen, hahaha!



Hier staan foto’s van vandaag: Klik (in een ssssssslidesssshow… ;))

Ik heb jullie niet gezien :cry: :cry: :cry: