Morgen gaan we naar het concert van Coldplay in het Goffertpark in Nijmegen :dance:
Hartstikke leuk, maar het parkeren schijnt daar een ramp te zijn…
Wie o wie weet toevallig een onbekend parkeerplaatsje in de buurt . Tips zijn welkom :mrgreen:
We gaan 's middags rond 15.00 uur al weg, zodat we hopelijk tijd zat hebben om de auto ergens te laten.
Openbaar vervoer is voor ons geen optie, we wonen in een gehucht op het brabantse land waar alleen buurtbusjes rijden 8)
Is het geen optie om de auto ‘ergens’ in het brabantse land bij een station achter te laten?
Ik gok er zomaar op dat de wijken in de omgeving van de Goffert (Hatert en dergelijke) alleen voor bewoners toegankelijk zijn?
Of in het centrum parkeren en met ov naar de Goffert?
Straks als Loek wakker is zal ik het hem eens vragen, hij is pal bij de Goffert opgegroeid.
Als je hem maar niet hier voor de deur zet !
Ze zijn in de buurt van het Goffertpark ook druk met de weg bezig, dus succes :lol:!
Kan ik 'm niet bij jou op de oprit zetten
…
En ook nog opengebroken wegen, dat wordt gezellig :mrgreen:
Naja, we zien het wel…het zal vast wel goedkomen!
Ik kan het je morgen wel even laten weten waar mijn moeder en zusje de auto hebben geparkeerd. Zij gaan vanavond :mrgreen:
@mayo28 wrote:
Kan ik 'm niet bij jou op de oprit zetten![]()
…
En ook nog opengebroken wegen, dat wordt gezellig :mrgreen:
Naja, we zien het wel…het zal vast wel goedkomen!
Tip; pak vooral niet de Hatertseweg, die is deels opengebroken. Volgens mij kun je beter gewoon de borden volgen, naar mijn weten is er toch wel redelijk wat parkeergelegenheid bij concerten e.d.
Je mag hem gerust bij mij in de straat zetten, maar het is wel 40 minuten lopen :mrgreen: ik zie de hele week al overal borden staan met P concert erop, dus ik heb het vermoeden dat er veel plekken gecreerd gaan worden. Veel plezier in ieder geval!
zijstraten ofzo. en zit een woonwijk in de buurt
en het zwembad er tegenover… maarre sttt … weet van niks.
maar klopt haterseweg is opengebroken.
In ieder geval niet op een van de parkeerplaatsen bij het Goffertpark zelf (hebben wij dus tegen beter weten in gedaan :wall:). Eenmaal van de parkeerplaats af werd het drama er trouwens nog niet minder op… Voor je Nijmegen uit bent duurt gewoon lang.
Misschien dat OV nog de beste optie is. Zet je de auto bij een station in de buurt en doe je het laatste stukje met de trein (bij U2 werkte dat voor ons perfect)., pendelbussen van/naar station reden af en aan.
Voor je het park uit bent ben je trouwens al 3 kwartier verder… Gaat echt voetje voor voetje!
Maar… Het optreden was waanzinnig gaaf :dance: :dance: :dance:. Veel plezier vanavond!
Ben een paar jaar terug naar REM in de Goffert geweest en parkeren was druk dat wel maar nog wel te doen hoor. Gewoon stukje doorrijden en niet op 2 min. lopen van het park willen staan
Veel plezier trouwens!! :dance: