Hallo
Wij hebben onze dochter gisteren nutrix door de fles gegeven maar met speentje 1 wil het er niet door nou heb ik bij speentje 2 de verbinding tussen 2 gaatjes open gemaakt maar nu gaat het veel te snel…
Wat voor speen(aventfles) gebruiken jullie voor de fles met nutrix?
ik gebruik daarvoor de avents 1.2.3 speen gaat goed daarmee :thumbup:
bedankt voor je reactie, heb er gelijk 1 aangeschaft! vanavond uitproberen!
en hoe is het gegaan met de speen of moet ze de laatste nog krijgen :think: dan succes ermee
Ha Jacqueline,
Wij hebben ook net als pegje de 123 speen van Avent (wij zijn ook pas begonnen met de fles met nutrix) maar deze gaat dus bij onze kleine weer veel te snel?!!!
En ja, ik gebruik de 1 stand vd speen…,
en de 1 stand is gelijk aan de nr. 2 speen van Avent, althans zo staat deze afgebeeld op verpakking van een Aventfles.
Wij hebben hier dus het probleem dat de nr. 1 speen goed is voor zn gewone fles met nutriton verdikt. Maar voor de pap is deze te klein, terwijl de nr. 2 voor de pap weer te snel is. Dus jammer…ik geef m met tussenpoosjes de papfles, even drinken, even stoppen, ga zo maar door…
Iemand met soortgelijk probleem? of misschien een oplossing hiervoor?
Maarre…hoe is het bij jou gegaan met je 123 speen? gaat het goed?
Groetjes van Mij
heb hem inderdaad geprobeerd maar het gaat te snel, ze verslikt zich er nog in.
Maar als de stand 1 gelijk loopt aan nummertje 2 van avent kan het wel kloppen.
Ze zit nog steeds op speentje 1 van avent 2 verslikt ze zich in.
…dus wat doe jij nu dan? want blijkbaar heb je dus hetzelfde probleem als bij ons. De nr. 1 kan wel voor de gewone fles, maar niet voor de pap…
ben benieuwd
Groetjes van Mij
nou ik heb de 1,2,3 speen gekocht van avent en gebruik stand 1 maar daarin verslikt ze zich ook nog.
stand 3 speen
Hoi Marlous,
stand 3 speen? wat/welke speen bedoel je?
…de stand 3 van Avent 123speen gaat naar mijn idee nog weer sneller dan de 1 en 2 stand van deze speen.
Groetjes van Mij
Ik heb het niet over de 1-2-3 speen, maar de stand 3 speen…
Je hebt 1 maand, 2 maanden, 3 maanden, 4 maanden etc.
Daar zitten dus respectievelijk 1, 2, 3, 4 gaatjes in…
maar als je speen 3 hebt dan zijn het toch 3 kleine gaatjes en kan de pap er toch nog niet doorheen?
Hier lukte het, ik weet niet hoeveel pap je er door doet. Ik schudde ook een paar keer tussen het voeden door…
Ha Marlous, bedankt voor de uitleg…, alleen de nr 3 speen is nog weer sneller dan de nr 2 speen van Avent: kortom hier is die speen dus ook geen oplossing.
Zoals ik op de verpakking van een aventfles zie is de nr 3 speen gelijk aan stand 2 vd 123 speen, dus te snel voor ons manneke.
Maar…het wordt volgens mij steeds onduidelijker, ik ga hier nog even verder tobben…en zoeken naar een oplossing.
Groetjes van Mij
Gisteren ging het iets beter, gewoon wat meet nutrix erdoor gedaan dan verslikte ze zich ook niet zo snel.
Dus ze dronk de hele fles op standje 1 van de 1,2,3 speen
ooh dat gaat al wat beter dan ik had ookgeprobeerd om de 3 stand te debruiken maar dat werkte hier toen ook niet dus toch maar de no 1 van de 123 speen en dat ging in eens ook goed
Een tijdje terug zat ik met bijna hetzelfde probleem:
Namelijk dat de pap alleen maar door de 1/2/3 wil maar dat ze zelf wil drinken en hem dan dus steeds op een andere stand draait.
Nu zag ik gisteren bij de Prenatl brede flessenspenen van difra maat M (vanaf 3 maanden); was nieuw op de markt en deze hebben 1 groter gat :dance: :dance: :dance: :dance: .
Voor jou volgens mij perfect. Past vast wel.
Ik heb alle winkels afgezocht en alle merken (brede spenen) onderzocht dus ik vind dit wel een superontdekking.
Voor mij is hij denk ik nog niet groot genoeg (ik hoop dat ze ook een L op de markt brengen) want ze drinkt op stand 2 van de 1/2/3 speen.
Ik snap echt niet waarom advent niet gewoon een papspeen op de markt brengt!
Misschien ga ik ze wel mailen want ze bestaan wel voor alle smalle flessen maar niet voor brede; stom hè? :wall: .