Papspeen te groot?

Hallo,



oke misschien komt mijn vraag wel erg snel na een keer proberen maar ik doe het toch.

Vanavond heb ik mijn Lilly voor het eerst de papfles gegeven. Ze vond het heerlijk en zoog letterlijk binnen 7 minuten de gehele papfles naar binnen. Veel te snel natuurlijk wat resulteerde in gehuil en een megaboer. Ook tussendoor verslikte ze zich en huilde om heel hard die fles terug in haar mond te willen.

Nou vraag ik me af is de papspeen te groot??



Ze drinkt uit een dr brown fles omdat ze bij een "gewone"fles zich ook vaak verslikt en dus niet goed drinkt en huilt. Maar op een gegeven moment verstopte het ventielding zeg maar dus kwam er bijna niets uit.

Na de fles had ze nog ontzettend zuigbefoete dis heb ik haar dr speen gegeven.



Wat to do? Morgen wil ik die fles weer gaan geven zou dat beter gaan met de fase 2 speen of zou ik fase 3 moeten kopen misschien doet ze er iets langer over.



Of zou ik de pap even moeten laten staan zodat het iets dikker word voordat ze gaat drinken?



Ze krijgt 180 cc water plus 6 scheppen en heb er 2,5 eetlepen rijstebloem doorheen gedaan.



Alle tips zijn welkom



xoxox taliet

ik denk inderdaad dat ze hem dan te snel heeft leeg gedronken. Mijn zoontje drinkt de papfles ook erg snel, maar andere fles ook. Misschien zou je er iets meer rijstebloem in kunnen doen om de pap dikker te maken of inderdaad een maatje kleiner in de speen.

Ik had 't al als tip gegeven in “ons” topicje, maar hier ook nog 'n keertje: Is 'n 3standen speentje niks voor Lill?

Wij gaven een papfles met speentje 2.



En wij gebruiken de B-Free, zelfde fles als de DR-Brown

Hey ladies, Thanks voor de tips. Heb vandaag de papfles met speen 2 gegeven. Stuk beter! Ze deed er ongeveer 15 minuten over. Ze slaapt nu. Heerlijk we zijn tegelijk begonnen met t afwennen van de inbakerdoek. T is wel even wennen voor lillyfee maar t valt me niks tegen.



Xo taliet



Nog bedankt!

pas je wel op dat je niet te veel rijstebloem geeft in het begin maar dat je dat opbouwd… .dit voor haar darmpjes.

heeey ja thanks…

vanaaf hjeb ik dus toch iets teveel gedaan. Die bende was zo dik als t maar kon. Ooops…met de papspeen ging het maar ollalalala. Dat word waarschijlijk een moeilijk poepje :shock:

Morgen maar ff wat minder!

Ze vind het wel heeerlijk



xo

hihi, 'n oepsie dus! Maar ze geniet er wel van, da’s al heel goed (en leuk om te zien he!)`.