papfles

ola, ff jullie hulp nodig.

Ik wil Mischa vanaf nu s avonds een papfles geven. Dit door bv te mengen met Ntrix.

Nou is mijn vraag hoe kan ik hem er aan laten wennen?? Dus hoeveel N
trix kan ik het beste toevoegen aan de fles bv. En hoe snel bouw je dat op???

Alvast bedankt!

Volgens mij wil Nutrix niet zo goed mengen met de BV, maar Biobim wel? ik heb geen ervaring, maar heb het hier op het forum ergens gelezen… :think:

Het mengt wel, maar het bindt niet :wink:

Biobm is dus een betere optie.

Maar het is bijvoeding en geeft geen garantie op doorslapen…

Dus ik kan beter Biobm gebruiken???

Ik had gisteren 1 eetlepel N*trix in zijn fles gedaan en hij heeft heerlijk doorgeslapen van 8.00 - 7.15

moet er wel bijzeggen dat mischa eerderr ook altijd doorsliep maar hij werd de laatste tijd eerder wakker. Dus denk dat hij iets zwaardere voeding nodig heeft in de nacht.

@marijke79 wrote:

Dus ik kan beter Biobm gebruiken???

in een flesje maakt het niet zoveel uit, maar het allerbeste kun je tot 6 maanden helemaal niets anders als bv geven. Al het andere tast het beschermlaagje van de darmen aan, en dat is jammer, zeker als hij ook zonder bijvoeding redelijk slaapt.
En tja wakkere kindjes zijn vervelend s'nachts, maar het hoort er wel een beetje bij... :-*

kan me ook niet voorstellen dat ie van 1 schepje beter sliep, zal wel geluk zijn hihi. Ik heb het toen jay ook gedaan maar hier hielp het totaal niet hoor, dus garantie is er zeker niet.