Papfles vs bordje pap

Mippie…gewoon proberen 8) (of hebben jullie glutenallergie in de familie ofzo?)

Als 'ie niet wil, laat 'ie het wel horen hoor! Ik heb alle vertrouwen in Sam zijn stembanden :mrgreen: …

Hey! Hier gebruikt hij gewoon Bambix hoor, is al over de 6,5 maanden heen. En nergens last van. Alleen rijstepap is idd 100x niks, dan de fles. Brood lukt dan nog niet. Pap vindt ie lekker, 180 ml water, 5 schepjes pap en 3 schepjes rijstebloem. Gek he, hoe baby’s kunnen verschillen van elkaar qua ontwikkeling! :thumbup: Maar als het hier niet lukte met de pap, hadden we het ook anders gedaan, hoor. :thumbup: Vind al die regeltjes ook maar shit, als ie maar benodigde hoeveelheid per dag eet/drinkt en niet teveel zoet, geen honing en zout dan is het verder oke!!

@mayo28 wrote:

Mippie…gewoon proberen 8) (of hebben jullie glutenallergie in de familie ofzo?)

Als 'ie niet wil, laat 'ie het wel horen hoor! Ik heb alle vertrouwen in Sam zijn stembanden :mrgreen: …

in dat laatste heb ik toevallig ook alle vertrouwen :mrgreen:

En nee, geen gluten allergie in de familie. ’

Wacht toch liever tot 7 maanden. Weet niet precies waarom, ben verder met andere dingen wat makkelijker geweest. Maar dit voelt zo, dus luister ik maar naar mezelf :eh:

@Mip wrote:

Maar dit voelt zo, dus luister ik maar naar mezelf :eh:

Heel goed, dan is er eigenlijk niets fouts aan de hand! :thumbup:

@salt wrote:

@Mip wrote:
Maar dit voelt zo, dus luister ik maar naar mezelf :eh:

Heel goed, dan is er eigenlijk niets fouts aan de hand! :thumbup:

amen

Mijn dochter (ruim 10 maanden nu) is dol op een bord Bambix :lol:

Maar een fles…die krijg ik er echt niet meer in. Niet 's morgens, niet 's middags en ook niet 's avonds. Een tuitbeker wil ze ook niet, dus op dit moment is de enige manier om haar haar melk te geven…een bord pap er van maken want dat heeft ze in no-time helemaal op. Het is dus nu 2 bordjes pap per dag, en zolang het CB mij geen andere oplossing aandraagt blijf ik dat lekker doen.