Papa zoon momentjes...

:inlove: zoo heerlijk elke ochtend zit zoonlief naast papa of leunend tegen papa op de bank. Samen een bammetje, wat drinken en dan super geboeit het laatste nieuws kijken.

Ben niet zo’n tv voor kids fan maar dit momentje is zoooo schattig! Van vroeg opstaan ben ik ook geen fan maar dit vind ik zo genieten dat ik spontaan het tijdstip van de dag vergeet :angel:

:inlove:

:inlove: :inlove: :inlove:

gossie,





mijn hub heeft straks elke donderdag en zaterdag papa dag! dan kan ik ook genieten van die momentjes :inlove:

Ooh wat een genot voor je man zeg! :dance: Zou de mijne geloof ik ook wel willen, en wie weet gebeurd dat ook nog wel eens. :mrgreen:

mijn mannen zitten 's avonds altijd even met zijn tweeën uit te buiken op de bank :inlove:



en op zondag ( niet elke) dan gaan ze met zijn tweetjes touren met onze bus :inlove:

geen idee waarheen… ik mag niet mee :mrgreen: dat is echt iets van hun tweeën…



vind het zo heerlijk dat ze die momentjes hebben… dat is iets wat hij voor zijn leven zal herinneren… fijne papa-momenten :inlove:

Oh Colle dat klinkt ook heeeel erg gezellig! :inlove:

Kun je je al voorstellen dat het tzt ‘andersom’ zal zijn? Je kleine mannetje met een kersvers rijbewijs op zak en dan papa ernaast? :lol:

Bijzonder hoor, ik hoop ook dat juist die kleine dingetjes blijven en ook herinnert worden later als ze groter worden en ondeugd uithalen :angel:

wat klinkt dat schattig zeg :inlove:



wij hebben nog geen papa momentjes :slight_smile: maar die gaan wel komen natuurlijk :lol:

Na het badje wordt moeders weggestuurd en smeert papa de kleine in. Die kan dat veeel beter, volgens hem dan. Maar wel heel schattig, die grote handen die dat kleine lijfje insmeren :inlove:

papa deed net alsof ie sliep op 2 grote kussens in de woonkamer, Stijntje ging er naast liggen en zijn hoofd zo bij papa :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Samen in papa’s stoel naar Dakar kijken.

Samen papa’s mountainbike schoonspuiten als papa terugkomt van het fietsen.