Papa krijgt het nu al spaans benauwd

Ik is trots op mijn grote kleine meid :inlove: Ze heeft het heerlijk naar haar zin op school en uit hetgene wat er vandaag in de klas gebeurde zit het met haar klasgenootjes ook wel goed:

Bij Karlijn op school volgen ze het schatkist programma en dat gaat op dit moment over vriendschap en liefde.

Nu had de juffrouw vandaag in de klas de vraag gesteld op wie de kinderen verliefd waren en bijna alle jongens uit de klas zijn verliefd op Karlijn :inlove: :inlove:

Ze waren nl nog aan het buiten spelen toen ik bij school aan kwam en de juffrouw kwam naar me toe en zei tegen Karlijn dat die maar moest vertellen wat er gebeurd was dus Karlijn vertelde dit en de juffrouw zei toen meteen Martijn is niet meer de enige (tja en papa krijgt het nu echt al spaans benauwd :mrgreen: ). Martijn kwam toch nog wel even extra tegen mij zeggen dat Karlijn en hij verliefd op elkaar waren :lol:

Karlijn zelf is nl. al jaren verliefd op Martijn (onze buurjongen en ook haar klasgenootje) die dus precies 1 jaar ouder is(ze zijn allebei op 15 april geboren) en Martijn ook op Karlijn. Ze hebben ookal besloten dat ze gaan trouwen :inlove: :mrgreen: en dat roepen ze al een hele tijd.

De juffrouw zei dus tegen mij dat Martijn echt concurrentie heeft :mrgreen: maar Karlijn zei toen we naar huis liepen dat ze toch wel met Martijn ging trouwen.

En op mijn vraag wat dan met die andere jongens antwoorde ze het volgende:

Daar kan ik niet mee trouwen mama want dan moet ik wel een heel groot bed kopen :mrgreen: :lol: :lol:

Papa is zich nu wel aan het afvragen hoe hij de pubertijd van z’n meiden door moet komen :mrgreen:

ow wat een vreselijk lief verhaal!!! :inlove:

(maar wat rot voor papa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )

Ahhh wat schattig :inlove:

Van wie heeft je dochter the looks :mrgreen:

geweldig hihi

Nu had de juffrouw vandaag in de klas de vraag gesteld op wie de kinderen verliefd waren en bijna alle jongens uit de klas zijn verliefd op Karlijn

:think: Vind dat nog steeds zo`n gekke vraag voor kleuters...

Maar wel leuk dat jou dochter zo lief gevonden wordt natuurlijk!

@victoria wrote:

Ahhh wat schattig :inlove:

Van wie heeft je dochter the looks :mrgreen:

Al het goede heeft ze van mij :mrgreen: :lol: en de rest van papa :mrgreen: :lol: