papa afwijzen

Hallo iedereen,

Ik ben de trotse papa van de 2.5 maand oude Lina en tot gisteren was alles prima, gisteren avond toen ik thuis kwam van werk was het plots anders, als ik haar vastpak begint ze te schreeuwen alsof de wereld vergaat, vandaag hetzelfde, alleen pamper vervangen en eten geven mag nog , de rest is het een ramp, wat ik ook doe om te troosten, het helpt niet, als mama haar terug pakt is het terug allemaal goed, er is niets gebeurd wat ook maar aanleiding kan geven .

Het doet me pijn afgewezen te worden door dat kleine lieve wezentje op 2 en halve maand, komt dit vaker voor, of ??? :frowning:

Hier nog nooit geen last van gehad, ons dametje is juist altijd blij als papa er is.

Wel moet onze dame niets van andere mannen hebben, dan zet ze het op het krijsen :shock:

Maar lijkt me erg vervelend voor je, maar het is vast een fase en gaat vast snel weer over :hug:

Hier wel last gehad, Roy mocht alleen nog eten geven en evt pamper verschonen…

Meer niet, het gaat voorbij… duurt maar even.

Wij hebben dat op dit moment ook. Maar Joey zet het niet op een krijsen maar kruipt bijna in me als papa hem wil pakken.

Papa pakt hem dan gewoon en dan wil Joey wel naar mama, maar even later is het wel goed.

Het gaat vast en zeker over!

Hier krijgt mijn man Imme ook moeilijk stil als ze aan het huilen is. Als ik haar van hem over neem kruipt ze bijna in me en is stil… Dit is natuurlijk vervelend voor manlief, dus ik snap dat jij ook behoorlijk teleurgesteld bent.

Maar ik weet zeker dat het een fase is en dus snel weer voorbij is…

Succes!!