pap

Op advies van CB geef ik tussen de middag pap alleen wil Ivan dat dus niet :think: hebben jullie nog tips hoe ik hem er goed aan kan wennen.

Hij krijgt bambix fijne granen met friso hypoallergeen 1 (nog wel )

geef je hem uit fles of van een lepeltje?

lepeltje, maar meneer zet het hem op een krijsen :roll:

Misschien kan je het eens uit een fles proberen? jayden wilde eerst ook niet van lepel, fles gaat perfect… en Ivan eet toch ook fruit en groente van een lepeltje, dus dat leert hij toch wel :wink:

Hier een mannetje die het gewoon echt niet lust! Hij doet zijn mond er echt niet voor open!

Hier is het nooit gelukt pap van een lepeltje te eten. Gillen, krijsen tot kokhalzen aan toe :roll: :think:

Terwijl uit de fles…hij rukte 'm bij wijze van spreken uit m’n handen!

@Mip wrote:

Hier is het nooit gelukt pap van een lepeltje te eten. Gillen, krijsen tot kokhalzen aan toe :roll: :think:

Terwijl uit de fles…hij rukte 'm bij wijze van spreken uit m’n handen!

dan moet ik wel minder pap indoen dat het drinkbaar blijft of niet?

Hij vindt het blijkbaar gewoon niet lekker denk ik dan…

Waarom niet gewoon een fles melk en/of straks een boterham?

Op de verpakking staan ook de hoeveelheden voor een fles.

Mika wil niet van een lepel eten als ie erge honger heeft. Dan duurt het hem te lang. Lurken aan een fles wil ie dan, zo snel mogelijk :mrgreen:

@Frischling wrote:

Hij vindt het blijkbaar gewoon niet lekker denk ik dan…

Waarom niet gewoon een fles melk en/of straks een boterham?

ik denk vanwege de verzadigd gevoel in zijn buikje , geen idee was het advies van cb

probeer morgen met flesje en anders alleen maar flesje zonder pap erin

Hier geven we al een tijdje fles pap in de ochtend. 3 scheppen bambix en de rest melk gaat er prima in alleen wel even een 3 standen speen aanschaffen als je die niet hebt, was hier nog even zoeken maar die van difrax ging het beste in het begin, nu gaat avent ook prima maar Stijn is alweer bijna 7,5 maand.

Succes karin.

Ik gaf ook een papfles ( laatste fles )

Gewoon met 3 schepjes nutrix.

Nu heeft ze al een maand of 2 geen papfles meer papfles vond ze niet meer lekker, en liet altijd erg veel staan.

Nu met een normale fles opvolgmelk drinkt ze perfect.

Hier ging het in het begin met een lepel ook niet altijd van een leien dakje. Hij had dan vaak zo’n honger dat de lepel er niet in kwam. Misschien kun je eens proberen eerst een halve fles te geven en dan een papje maken van de andere helft.

Wat wij in het begin hebben gedaan is een papje van rijstebloem en melk. Later zijn dat ontbijtgranen geworden.

Wij gaven dat trouwens wel als ontbijt.