pap voor de fles

Hallo!

Is nutrix de enige pap die in de fles kan?

Ik heb smulpap van bambix gekocht met een smaakje, om van de lepel te eten en was nieuwsgierig of dat eigenlijk ook door de fles kon, maar kan er niets van terugvinden op het pak.

Gebruiken jullie ook alleen nutrix voor door een papfles?

Ik vroeg me af of er niet iets bestaat wat meer vezels oid bevat voor een wat oudere leeftijd.

(PS: ik vraag er op het CB maar niet naar, want daar willen ze dat ik alleen pap van de lepel geef… :oops: )

je hebt bambix of molenaas vanaf 8 maanden, daarin zitten meer vezels, die geef ik ook(van een lepeltje)

Je kan het wel door de fles doen alleen moet je er veel minder van in doen zodat het drinkbaar blijft.

Zo ook met de pyama papjes die zijn bedoelt voor de nacht en ik denk niet dat moeders savonds om 8 uur nog met lepeltjes zitten te hannesen.

Trouwens ik geef savonds geen pap alleen smorgens

Ik deed bambix die heb je tot 15 maanden…

Renzo kreeg het tot 4 jaar :mrgreen:

ja uit de fles…tenminste een fles met speen met megagat erin…

Hij heeft met 1 jaar de tuitbeker gekregen met 2,5 gewone beker en de speen maar tot 9 maanden…dus met die papfles was ik lekker eigenwijs… 8) …zo makkelijk als je moest werken…goedemorgen lekker dikke papfles in bed en daarna tanden poetsen en wassen en aankleden :shifty:

Nu eet hij netjes brood hoor s morgens :angel:

Hier ook pas sinds een paar weken de ochtendpapFLES met megagat erin eraf. Hij vond hem zaaaaaaaaaaaaaalig. Lekker belangrijk of het wel verantwoord is :roll: Nu is het opeens brood, maar toevallig vroeg hij vrijdag weer om pap, dus heeft hij weer lekker in de fles gekregen!

Hij eet met mes en vork, drinkt uit een gewone beker, praat als een tierelier dus ik zou me niet teveel aantrekken van de kletstpraat waar het allemaal wel niet slecht voor is… 8)