Ik heb die roze bij de prenatal gehaald.
Zo te lezen eet ze haar pap dus goed. Dat is ook allemaal ff wennen dat ze dan minder in die fles krijgt. Meestal komt het verzadigde gevoel pas na een kwartier.
Siënne is een beetje verkouden, ontstoken oogjes enz. Nu heeft ze ineens besloten om helemaal niets meer te eten wat vast voedsel betreft. Alleen de flesjes wil ze nog. :roll:. Ik bied het haar in ieder geval wel iedere keer aan en zie wel of ze wat wil. Ze blijft gewoon de mond stijf dicht houden.
Nala: hoe is het met de ontlasting gegaan. Geen verstoppingen?
O jeetje toch maar goed dat ze wel haar flesjes wil dan.
Sterkte er mee!
Nog niets gemerkt van een verstooping haar ontlasting is wel steviger.
Pap en fruit door elkaar doen mag dat ook al met 5 mnd?
GR Nala
Nala: Jou meiske heeft al fruit gehad. Ik zou het gewoon proberen.
Ze zeggen altijd beter te wachten tot 6 mnd, maar sommige kindjes hebben al eerder meer nodig. Ik denk dat je snel genoeg gaat merken als het haar tegen staat.
Het gaat al iets beter met Siënne. Ze heeft gisteren eindelijk weer bruine bonen met appel gegeten. Vanmorgen ook wat hapjes van de fruithap gehad. Deze moest ik wel iets warm maken anders wilde zij die niet eten :roll: :roll: .
Debbie fijn dat het weer wat beter gaat met je meissie is toch zielig die kleintjes.
Ik was vandaag iets te entousiast met de fruitpap :mrgreen: had lekker peer en banaan gemenkt en NInthe vondt het heerlijk dus ik dacht ach! dan geef ik het allemaal.
Kwam het er toch allemaal weer uit tijdens :sick: haar slaapje dat was natuurlijk huilen.(zielig hoor!) maar aldoende leerd men (ook papa en mama)
Pap gaat voorlopig even helemaal in de fles, in het wippertje geven kost mijn rug en opschoot is helemaal niet te doen.We hebben een stoel besteld zodra die komt woprdt het weer half bord half fles.
Morgen worteltjes kopen en eens kijken wat ze daar van vindt of raad jij andere groenten aan?
Gr Nala
Nala, och dat kleine meiske toch. Ja, het is altijd maar weer uitzoeken hoe het gaat. Ik vind het soms ook erg moeilijk om te zien wanneer Siënne genoeg heeft gehad. Ze geeft het al steeds beter aan trouwens!
Het is inderdaad knap lastig om in een wipstoel of op schoot eten te geven. Wij hebben inmiddels ook al een stoel gekocht. Wat voor een heb je besteld??
Worteltjes is een prima groente om mee te beginnen. Dat was Siënne’s eerste groente hapje ook. Bruine bonen met appel is ook erg lekker, aldus Siënne!! :inlove: .
Siënne heeft vandaag ook weer een erg goede dag gehad wat betreft eten. De fruithap ging er vandaag weer goed in en ze heeft vanavond visrisotto en een danoontje start gehad.
Ze krijgt strax nog een flesjes.
fijn dat het weer beter met haar gaat.
Ninthe hier genoot van de worteltjes net of ze nooit anders heeft gehad :inlove: .
we hebben de tripp trapp gekocht in het wit is ook leuk voor later.
ze zit op schoot dus ik hou het kort.
gr nala