Dames, ik als zwangere lady heb tegenwoordig ontzettend last van koude tenen en voeten. Nu ben ik op zoek naar hogere pantoffels die ook lekker om je enkels en stukje van onderbeen zit.
Heeft iemand van jullie enig idee waar die te koop zijn en of die uberhaupt in dit jaargetijde nog steeds te koop zijn?
Aangezien ik niet in een stad woon is het wel makkelijk voor het voor niets rijden.
Alvast bedankt :-*
Misschien op de markt van die spaanse sloffen?
Hier bij de schoenmaker, die heeft zat nog staan en bij de schoenmaker in de stad dito.
Dus ik denk als je bij een schoenmaker gaat kijken, je wel slaagt.
En anders eens googlen op huis en comfort, dat is zo’n klein postorder bedrijfje die allerlei meuk verkoopt die handig lijkt, maar het vaak niet zo is. Sloffen hebben ze echter altijd wel en nog warme ook :mrgreen:
Ik heb Uggs cardigans als slof, alleen het bovenstuk dan omgekruld zeg maar hihih! Lekker warm hoor!
Ik heb vorig jaar (in de zomervakantie!) hoge sloffen gekocht bij de C&A.
Je hebt ook van die thuissokken? die zijn ook heel warm. Kan je op de markt kopen, of de zeeman, volgens mij overal :think:
Huissokken :thumbup:
@Cell wrote:
Hier bij de schoenmaker, die heeft zat nog staan en bij de schoenmaker in de stad dito.
Dus ik denk als je bij een schoenmaker gaat kijken, je wel slaagt.
En anders eens googlen op huis en comfort, dat is zo’n klein postorder bedrijfje die allerlei meuk verkoopt die handig lijkt, maar het vaak niet zo is. Sloffen hebben ze echter altijd wel en nog warme ook :mrgreen:
Heb even op die site gekeken maar was niet wat ik bedoelde…
Had al flink gegoogled en had ook al winkels gehad, maar het lijkt wel alsof er alleen maar spaanse sloffen zijn… En die wil ik juist niet :mrgreen:
Ook nog flink sinnig! :inlove:
En die huissokken, zijn die net zo warm als pantoffels???
Nou dames ik probeer het gewoon heb 2 paar huissokken besteld en ben benieuwd of ze voldoen! Bedankt voor de tips! :thumbup: :thumbup:
@tamx wrote:
Ik heb vorig jaar (in de zomervakantie!) hoge sloffen gekocht bij de C&A.
Zie nu pas dat ik C&A heb neergezet, bedoelde eigenlijk V&D. :oops: