Paniek op de Dam

Brrr, zagen jullie dat op de Dam bij de dodenherdenking?





Iemand werd onwel, hekken vielen om en paniek brak uit. Het leek even op Koninginnedag vorig jaar. Brrrr.

@Kim3e wrote:

Brrr, zagen jullie dat op de Dam bij de dodenherdenking?





Iemand werd onwel, hekken vielen om en paniek brak uit. Het leek even op Koninginnedag vorig jaar. Brrrr.




Die van fleur is gesloten, snap niet waarom, wil het hier ook ove rhebben.



Geloof totaal niet dat er iemand onwel is geworden. Mark en een vriendin van mij hoorde ook een knal, mensen gillen, daarvoor al schreeuwende mensen.



Nee hoor, er probeerde iemand ‘grappig’ te zijn.

Losers…

Mark en ik schrokken ons rot. Gelijk: ooh niet weer he…



Ik voel mij nu nog naar. Al die mensen die weg rende, die waren zooo bang. Dat is toch erg.



En er zijn vast ook mensen onder de voet gelopen. Ik zag meerdere mensen op de grond zitten.

Oh Ik zie nu waarom die van Fleur is gesloten.



Nou die ene discussie heeft natuurlijk helemaal niets hier mee te maken toch? :shifty:

We hadden tegelijk een topic geopend, ik mijne weer weggehaald, was die van haar gesloten (had niet gekeken waarom) en had ik mijne maar weer geopend. Ik zou ook denken dat het niet om een discussie gaat…





Het zag er wel even eng uit, ze blijven wel herhalen dat het ging om iemand die onwel was geworden… :think:



Reactie leek me heftig voor een hek wat omvalt… Maar wie weet…

Ik hoorde eerst gegil en dacht nog dat er een aantal mensen het weer nodig vonden om dit momen even lekker te verstoren maar het zal het gegil geweest zijn van mensen die schrokken van het onwel worden van die persoon. Vervolgens een knal en rennende mensen, het koningshuis dat onmiddelijk weg moest, huilende kinderen die geschrokken waren…

Even dacht ik dat het weer mis was. Mijn hart zat in mijn keel.

Gelukkig was het geen herhaling van Koninginnedag. Beatrix zag er duidelijk geschrokken uit en was op haar hoede daarna.



Pfff, het istoch erg dat we inmiddels meteen aan een aanslag denken? Dat zegt helaas genoeg :frowning:

Ja dat denk ik ook kim…



En daarbij vind ik het heel erg bijzonder dat iemand die onwel wordt sterk genoeg is om sowieso een hek om te duwen maar dat ben ik.



Daarvoor hoorde je duidelijk een groep joelen en lawaai maken, daarna de gil…



Echt zo stom dat mensen het in hun kop halen hoor…

Hier ook, schrok me het apelazerus :shock: . Eerst hoorde je alsof er gefeest werd (daar liet het mij aan denken) en ik dacht nog wat onrespectvol. Maar ineens die mensenmassa, tjonge wat eng. Ook hier een knoop in mijn maag, bah. Dan besef ik me ineens hoe we als groepen mensen bij elkaar heel kwetsbaar kunnen zijn en hoe de angst voor aanslagen er onbewust toch ingeslopen is.

Heb het ook gezien, leek ook wel of er vlak voor die tijd een soort gezang te horen was :think: .

Maar je zal er maar zijn, met je kinderen bijv. Gatver. Al kan ik me de paniek heel goed voorstellen, gezien vorige jaar 30 april.

Laten we één centraal topic houden.





Klik hier