Paniek in de tent...

Mijn hemel…Jo is voor de zoveeeelste keer de hele tuin aan het leeghalen en werkelijk ALLES in zware paniek naar binnen aan het brengen (echt alles!) omdat het volgens hem gaat regenen zo…



Onweer,regen…je kan hem 100x vertellen dat er niets gebeurt,maar ineens…uit het niets…hij spoort zijn broer aan snel mee te helpen…

Van het ene moment spelen,maar ineens snel,snel,paniek…(bijna huilen)…snel deur dicht…



Ben erg benieuwd of hij gelijk krijgt. Het ziet er nu mooi blauw en licht bewolkt uit…heb echt totaaaaal niet het idee dat het gaat regenen. Lach me gek als hij gelijk krijgt…



Hebben die van jullie ook van die vreemde dingen??



(ps…er is nu ineens heel veel aan de hand…rare pijn achter in zijn mond, net paniek omdat hij iets kwijt was in de tuin, hij vraagt of wij vannacht nog buiten moeten zijn).



Goed…wie denkt dat het gaat regenen vanavond???

uh tis wel voorspeld dat het weer slechter ging worden

dus wie weet :mrgreen:

@mandy_d. wrote:

Goed…wie denkt dat het gaat regenen vanavond???




Sluit het niet uit.

Had zelf hier vanmiddag ook het gevoel en heb ook dingen op lopen ruimen buiten :wink: Oké niet paniekerig… maar heb wel spul naar binnen gehaald.

Ik denk dat ongeveer 15 minuten nadat ik die blauwe lucht zag ik buiten keek en de lucht aan het samentrekken was…

Inmiddels stapelen de wolken zich hier rap op en is het al even niet mooi blauw meer…maar de zon scheen er vanmiddag nog even doorheen…



Ik heb geen idee…

Ik zie binnen nu en enkele uren nog geen regen aankomen…



Het regent zo vaak…gisteren ook nog…maar soms komt die paniek ineens uit het niets…dan moet alles naar binnen tot aan het plastiek tafelkleed aan toe…

Ik heb hem even buiten geroepen om te vragen waarom hij denkt dat het gaat regenen…hij wilde wel 1 seconde buiten komen staan,maar hield zijn broertje binnen…die mocht niet naar buiten…veeeel te gevaarlijk…



Denk dat hij een paar heavy dagen heeft gehad. Net moest hij ook ineens erg huilen omdat hij over 1 jaar afscheid moet nemen van zijn juffen…zucht…



Hij is niet bang voor regen, daar loopt hij gewoon doorheen,dus kennelijk denkt hij nu dat er wel storm op komst is…

Ik ga even buienradar checken…



Verder is het natuurlijk een non-issue…maar buiten kijken naar een film heb ik nu gewoon niets beters te doen.

Yep…als het goed is nog voor middernacht…regen…

Nu was dat al voorspelt,maar om daar nu terwijl de zon nog schijnt ineens over in paniek te raken…



Hij reageert altijd wel fel op onweer of regen. Niet uit angst,want hij kijkt en luistert er graag naar,maar wel over de spullen in de tuin…ook onze spullen…en of wij vanacht binnen willen blijven alsjeblieft…goed…

Het is hier (midden van het land) al bewolkt en ik denk dat het vanavond hier wel regent! Dus wie weet heeft Joas wel gelijk…

Heeft hij wel vaker een bepaald voorgevoel?