pandora trollbeads

Ik wil al heel lang een pandora armbandje, maar ik weet gewoon niet wat ik moet kopen.

Wat een soorten armbandjes heb je.

Wat is het verschil tussen pandora en trollbeads?

Of Tedora(die heb ik) of Larenza of chamillia of… of…



Je hebt op dit moment heel veel merken die allemaal hetzelfde principe hebben en dus maar kleine verschillen!



Trollbeads en Pandaora (wel de 2 duurste hoor :wink: ) werken volgens mij beiden met schroefdraad en clips itt Tedora, die heeft ‘stoppertjes’ met een klein rubber ringetje!



Ik zou als ik jou was bij verschillende juweliers langsgaan en kijken welk systeem jouw het meest aanspreekt en per merk een boekje mee naar huis nemen om te zien welke de in jouw ogen leukste bedels heeft en daar jouw keus op te baseren!

trollbeads zijn al heel oud

De glas kralen worden met de hand gemaakt en er zijn er dus ook geen 2 hetzelfde.

De trollbeads zijn ook een stukje duurder en er zitten meer details in de bedels.

Zijn daar dan ook armbandjes van? of doe je de trolbeads kralen aan een pandora armbandje?

nee zijn aparte armbandjes te krijgen.

ik heb zo even geen sites maar op het fok forum is er een deeltje over trollbeads en daar staan vele sites op die ze verkopen.



ook juweliers verkopen ze maar niet allemaal omdat trollbeads een beetje speciaal wil blijven haha

Ik heb de trollbeads… de gouden armband… :inlove:

Met leuke glaskralen en 2 goustukjes ertussen… en 2 witte parels…

ik heb ook een trolbeads :inlove:



het voordeel van trolbeads vind ik dat je er ook bijvoorbeeld pandora kralen op kan doen, maar omgekeerd geloof ik niet (die hebben idd dat eerder genoemde schroefdraad)

Ik heb ook Pandora en ik moet eerlijk zeggen, ookal zijn ze het duurst; het zijn wel de mooist afgewerkte bedeltjes :slight_smile:

Ik heb er één van Tedora; een paardenhoofdje. Het heeft konijnenoren en is aan de onderkant open. Niet massief dus. Gewoon een stuk minder mooi dan de Pandorabedels.

Ik heb mn zinnen gezet op het ‘boeketje’ van de trollbeads…

Zow… 430 euro… :thumbdown:

@faizaa wrote:

Ik heb mn zinnen gezet op het ‘boeketje’ van de trollbeads…

Zow… 430 euro… :thumbdown:




ik vind de trollbeads van zilver al prijzeig dus kan me alleen al voorstellen wat de gouden moeten kosten.

Maar ze zijn wel echt super mooi.



nu ga ik mijn bed in want heb net de sterretjes van mijn migraine gezien en die zijn nu weg getrokken dus komt nu de migraine aanzetten.

Ik vind het niet te doen… ik weet dat paar jaar geleden alleen al een gouden slotje rond de 600 euro kostte…

Vandaar dat ik ook glaskralen ertussen heb, en parels…

Ik wil wel graag nog 2 gouden bedels… en dan vind ik het goed… :stuck_out_tongue:

ik heb ook de trollbeads (in het zilver :wink: ). Deze heb ik gekozen, omdat ik de betekenissen van de beads mooier vind.

En inderdaad kun je de trollbeads niet aan een pandora armband/ketting doen, maar andersom wel.



Groetjes,

Heleen


bovenste sluiting trollbead

onderste pandora sluiting





trollbead vind ik mooier…en zo zijn de bedels van trollbead ook. zoek wat foto;s op google en je kan het verschil zelf zien.

Moet wel zeggen trollbeads zijn veel duurder.

toen ik voor zo’n armbandje wilde gaan kijken voor mijn schoonzusje kwam ik de trollbeads tegen. ik was er gelijk verliefd op. zulke mooie bedels! voor mijn schoonzusje heb ik pandora gekocht omdat het een jonge meid is en graag vaak nieuwe bedels koopt. dus wat betaalbaarder. niet lang daarna kreeg ik van mijn man een armband met sluiting en een setje glaskralen. zo mooi!



trollbeads zijn idd duurder maar wel mooier dan pandora. bovendien, trollbeads zie je minder vaak voorkomen dan de pandora’s. bijna iedereen die ik ken met armbandjes hebben pandora’s. puur omdat ze goedkoper zijn. ik wil dan toch liever iets hebben waar niet half Nederland mee loopt. en ik vind de bedels gewoon wat mooier, gedetailleerder.



ga eens op internet kijken, dan kun je het verschil van bedels en aanbod goed bekijken. veel plezier met uitzoeken! en laat je armband zien zodra je hem hebt!



Ik hem m ! :dance:
De trollbead armband met een slotje.
Gisteren gekregen.

Maar nu ben ik aan het kijken voor bedels. Maar ik vind toch dat er van pandora meer keus is, of heb ik gewoon niet de juiste website?

Heeft iemand voor mij linkjes waar de bedels wat overzichtelijk te bekijken zijn?

ik ben ondertussen met mn 2e pandora armband bezig, had eerlijk gezegd van dat andere merk nog nooit gehoord,



wil voor sinterklaas graag een nieuw bedeltje

Hartstikke mooi! :thumbup:

Ik heb de freya knoop als sluiting trouwens :smiley: en ik mag graag neuzen bij trollbeads.nl :mrgreen:



Veel plezier ermee!

ik ben nu wat aan het neuzen op de site’s van pandora en trollbeads, maar ik vind de bedels van pandora een stuk duurder dan die van trollbeads. :think: