pandora.. heb ik nu zo'n pech??

Ik kreeg vorig jaar voor mijn verjaardag een pandora-armband van mijn man en kindjes. Ik was er echt superblij mee en heb al velen kralen bij elkaar gespaard. Er zitten heel dierbare bij (oa van mijn overleden oma) Maar nu gaat het een na het andere kapot. Na een paar maanden was het slotje kapot. Ik kreeg direct een gratis nieuw slotje. Maar nu zijn er in een paar maanden tijd al 3 glaskralen afgebroken. Er ging gewoon een stuk glas uit. En nu zag ik vanmorgen dat uit een kraal het hele zilveren zilverwerk loslaat :frowning: Ik draag hem wel dagelijks maar doe er eigenlijk helemaal geen gekke dingen mee. Heb ik nu gewoon zo’n pech of is pandora niet zo sterk als ik had gedacht?

hmm ik heb de mijne ook bijna 1 jaar maar nog nooit problemen er mee gehad eigenlijk.

Echt vet zonde zeg :?

Ik heb de armbanden nu zo’n 5 jaar denk ik en m’n eerste armband is nu kapot (maar nog niet helemaal kapot zodat ik em niet meer kan dragen) omdat er een kraal vastzat op de schroefdraad. En van m’n 2e armband is een glaskraal kapot, het zilver is los van het glas geraakt. En ik ben al 2 clippers verloren. Maar die koop ik dus niet meer. :hand:

Verder nooit problemen gehad, super tevreden en doe ze ook nooit af.

hier nog geen enkel probleem met mijn armband gehad… maar ik heb pas een dik halfjaar en geen glaskralen.

Zijn het wel allemaal echte pandora bedels of zitten er ook neppers bij?

Ik weet dat als er een echte pandora bedel vastzit op de schroefdraad je er ook mee terug kan. Zit er een nepper vast heb je pech.

Ik heb echte pandora’s en die zitten geregeld vast op de schroefdraad. Maar meestal kan ik ze zelf wel loskrijgen. Dit keer is het dus niet zo gelukt en is de armband beschadigd. Binnenkort maar eens bij de juwelier langs.

Het zijn helaas allemaal echte pandorakralen… Ik ben bang dat het dus echt aan mij zal liggen :frowning: