Pandora (baby?)

Deze week bij het CB zag ik een kindje van 18 maanden die een pandora armbandje omhad, in ieder geval het leek precies op een pandora armbandje.

Vond het er zo schattig uit zien, maar kan het nergens vinden op internet, weet iemand van jullie waar ik dit kan vinden ?

Hoe het heet weet ik niet maar ik heb ze woensdag bij V&D gezien :slight_smile:

Weet alleen geen prijzen helaas.

Er zijn er verschillende, maar 1 daarvan is piccolo. Deze zijn een stuk kleiner (en goedkoper :wink: ) dan de gewone trollbeads/pandora.

De goedkoopste kraal is 5,50, maar de meeste zitten rond de 10 euro en het armbandje is 14,50.

interessant, heb je er nog een paar?

kan dat armbandje niet vinden trouwens :think:

Klinkt heel erg leuk, maar lijkt me niet echt veilig voor die hele kleintjes van 18 maanden.

18 mnd zou ook mijn idee niet zijn, gelukkig hebben ze nog heel lang dunne polsjes :wink:

buiten dat vind ik die Pandora dingen enzo allemaal zo groot en grof, ik was al een poosje op zoek naar een dergelijk systeem maar wat minder “nadrukkelijk” zegmaar.

Het lijkt op Pandora he, het is absoluut niet groot en grof het was juist heel fijn, en lief.



En mijn dochtertje draagt vanaf haar geboorte ook al een armbandje, zou niet weten waarom een look a like pandora voor baby’s niet veilig zou zijn.

Als je er geen dingen aan hangt die ergens achter kunnen blijven haken, lijkt het me niet anders dan een normaal armbandje.



Maar heeft iemand er een plaatje van ?



Over piccolo kan ik ook niets terug vinden, krijg ik alleen een fles wijn terwijl ik er duidelijk achterzet dat het om een armbandje gaat :mrgreen:

you’ve got mail :mrgreen:

Is zo makkelijk te vinden piccolo armband intypen dan krijg je piccolo-silver.eu

ik heb ze bij de juwelier in de stad gezien, ga eens langs bij de juweliers in de stad…

Ik weet wel dat ze verschrikkelijk duur zijn.